My Universe

Cum sa slabesti repede si sanatos

Buna, tuturor! De curand am reinceput celebra modalitate de a slabi ce are la baza 2 ingrediente accesibile oricarei persoane: lamaia si apa calda. Stiu ca probabil ati auzit despre aceasta. Este singura care a dat rezultate vizibile in cazul meu. De-a lungul aniilor, am incercat mai multe moduri de a scapa de kilogramele in plus. Nu ma consider grasa, nu am depasit niciodata cu mult greutatea corespunzatoare inaltimii mele de 1.75 m. Dorinta de a slabi a aparut cand nu ma mai simteam bine in pielea mea. Nu vreau sa va mint, am incercat sa ma infometez de cateva ori. A functionat, dar dupa ce am ajuns la greutatea dorita si mi-am reluat stilul de viata, m-am ingrasat, depasind cu mult kilogramele initiale.

Cea care m-a convins sa apelez la apa calda cu lamaie este mama mea. La inceput, recunosc, am fost sceptica. Nu-mi puteam imagina cum m-ar putea ajuta sa slabesc niste alimente atat de banale. Dupa o saptamana, timp in care am baut de dimineata, „pe stomacul gol” un pahar cu aceasta „potiune magica”, au inceput sa se observe rezultate la care nu m-as fi asteptat. Dupa o perioada mai lunga de timp, mi-am dat seama ca nu este suficient sa slabesti pentru a te simti bine cu tine insuti. In urma pierderii kilogramelor, pielea avea un aspect lasat, deloc atractiv. Am realizat ca trebuie sa ma apuc de sport. Din cauza programului la liceu (ore dupa-amiaza), nu gaseam timp pentru exercitii fizice ample, asa ca am incercat (si am reusit) sa gasesc o alternativa, alergatul. Am inceput usor, cu cate o tura de cartier (care nu e deloc mic). Lipsa de antrenament si-a facut simtita prezenta, am facut febra musculara, insa nu m-a influentat sa o las mai usor. DIMPOTRIVA! Am continuat sa alerg, caci stiam ca satisfactia va fi uriasa.

CONCLUZIA MEA: Sa slabesti e relativ usor comparativ cu efortul fizic pe care va trebui sa-l depui pentru a face ca urmele kilogramelor acumulate si ulterior pierdute sa dispara de pe corpul tau.

lamaie_3affc9c73a

Lasă un răspuns

