My Universe

Ce se afla in telefonul meu 📱

Buna, tuturor! Postarea de astazi este una mai superficiala as spune, insa am decis sa va arat ce anume se afla in telefonul meu. Pentru inceput, utilizez un iPhone 6, versiunea argintie. L-am primit cadou de ziua mea. Toate telefoanele pe care le-am avut de-a lungul aniilor au fost Samsung. Ca fosta utilizatoare Android, tranzitia de la acesta la IOS a fost presarata cu mici dificultati. Spre marea mea dezamagire, un iPhone este foarte greu de personalizat (tema, ton de apel etc.).

  • Ma declar o inraita a retelelor sociale, motiv pentru care nu puteau sa-mi lipseasca aplicatiile necesare pentru a comunica cu cei apropiati, colegi, familie, prieteni. Facebook, Instagram, WhatsApp, Yahoo!Mail, Snapchat, Skype si LinkedIn sunt aplicatiile care ma ajuta zilnic sa interactionez cu diverse persoane. Toate, cu exceptia WhatsApp (care dupa un an de utilizare, trebuie sa platiti o suma de bani pentru a continua utilizarea) functioneaza GRATUIT. Cu siguranta se vor dovedi folositoare si pentru voi.
  • Unul dintre marile atuuri ale acestui telefon este, cu siguranta, camera foto. Pozele realizate de aceasta sunt extrem de reusite si profesionale. Nu puteau, astfel, sa-mi lipseasca cateva aplicatii destinate schimbarii efectului fiecarei fotografii. Fotor, PicsArt, YouCamPerfect, InstaSize si Fyuse imi ofera posibilitatea ca fotografiile realizate sa arate exact cum imi doresc eu. De asemenea, sunt de mentionat si Flipagram in materie de videoclipuri si IGBrowsr pentru repost pe Instagram.
  • In materie de fashion, in special in perioada reducerilor, nu ma pot dezlipi de aplicatiile marilor magazine, precum Stradivarius, Bershka, H&M, Pull&Bear, Zara.
  • Alte aplicatii pe care le consider necesare sunt: Wikipedia (puteti gasi informatii pretioase in mai putin de un minut), DogWhistler (traiesc intr-o tara dominata de caini vagabonzi, asa ca trebuie sa gasesc alternative relativ pasnice pentru a ma feri de ei), Find iPhone (te ajuta sa descoperi, in cazul unui furt/ unei pierderi etc. locatia telefonul tau sau a altor gadgeturi de la Apple), French Free (sunt la liceu la clasa de bilingv franceza, motiv pentru care am nevoie uneori sa fiu sigura ca am conjugat corect anumite verbe), roDEX (este necesara pentru a le „da peste nas” analfabetiilor care au tupeu sa nege greselile gramaticale efectuate), Scribd (in cazul in care va plictisiti, puteti apela la aceasta aplicatie care contine o fascinanta multitudine de carti online pe care le puteti citi GRATUIT, indiferent de limba), Shazam (cu totii stim sentimentul acela de neputinta pe care il dobandim cand auzim o melodie draguta pe strada/ in cafenea etc. si nu putem sa ne dam seama cine o canta sau cum se numeste; aceasta aplicatie identifica cu usurinta piesa, insa necesita o conexiune stabila la internet), Google Translate (cu totii intampinam uneori greutati in a descifra sensul unor cuvinte; functioneaza bine atunci cand traduceti „pe bucati”), Tumblr & WeHeartIt (ofera o multitudine de imagini spectaculoase cu absolut tot ceea ce va doriti), eMag (aplicatia retailer-ului de la care familia mea cumpara electrocasnice si alte obiecte de ani de zile), Port TV (un ghid tv pentru toate canalele), WordPress (de cele mai multe ori imi incep articolele pe telefon, le salvez ca ciorne si le continui acasa) si Dropbox (scopul sau este de a-ti depozita toate documentele, fotografiile de pe toate gadgeturile, indiferent ca sunt Samsung sau Apple).

colaj

Lasă un răspuns

