Shop with me

Magazinele mele preferate

Buna, tuturor! Astazi m-am gandit sa va povestesc despre magazinele mele preferate, dar inainte de a face acest lucru ar trebui sa va ofer detalii referitoare la stilul vestimentar pe care il abordez. Ma declar o adolescenta indragostita de detalii (broderii, dantela), care nu poate trai fara jeansii skinny, fara tenisi, fara genti. Este greu totusi sa-ti imaginezi o tinuta avand la baza aceste elemente. Desigur, am si eu momente cand vreau sa fiu mai girly si aleg sa port o fusta cu clos cu o pereche de balerini. Dupa cum am specificat AICI sunt eleva la un colegiu prestigios din Brasov, asa ca uniforma este ceva obligatoriu, care mi-a cam dat peste cap stilul casual la care apelam in mod normal. In dulapul meu, se regasesc astfel, zeci de camasi si bluze albe, alaturi de jeansi gri, negri sau bleumarin si de sacouri.

Uniforma este importanta, din punctul meu de vedere. Este adevarat ca ingradeste ocazia de a arata lumii intregi cum iti place sa te imbraci, DAR sa ne gandim totusi la elevii cu posibilitati financiare reduse, care nu isi pot permite haine din magazine sofisticate asemenea celorlalti. Totodata, a purta ceva impus cum este uniforma scoalara reprezinta o provocare pentru iubitorii modei, caci pot iesi din anonimat accesorizand tinuta cu tot felul de curele, genti, bijuterii etc., tinuta fiind una cu totul deosebita.

Imi este, asadar, destul de dificil sa gasesc articole vestimentare care sa poata fi purtate atat la liceu, cat si in afara acestuia. Motivul pentru care urmatoarele magazine sunt necesare pentru mine este cat se poate de evident: acestea detin o diversa multitudine de haine, incaltaminte si accesorii extrem de diferite ca stil vestimentar.

  1. Stradivarius – magazinul cel mai aproape de inima mea. Haine de calitate foarte buna, preturi destul de accesibile. De fiecare data cand intru in acest magazin, ajung sa cumpar macar un obiect, fie bluze, fie pantaloni, fie genti. Este singurul magazin care se potriveste in proportie de 100% gusturilor mele.
  2. stradivarius-logoBershka – un magazin destul de asemanator cu Stradivarius ca stil vestimentar, calitate buna, preturi relativ accesibile, insa raportul calitate – pret cam lasa de dorit. In schimb, au accesoriile foarte interesante si de calitate foarte buna.
  3. bershka-logoOtter – Raiul oricarei inraite dupa incaltaminte. Calitate exceptionala, preturi cam piperate, ce e drept, insa raportul calitate – pret este ireprosabil. Pana si cele mai pretentioase persoane se pot indragosti pe loc de o pereche de pantofi de aici.
  4. otter-logo-nouOrsay – „un muzeu de haine feminine”. Cu siguranta, orice femeie ce va intra aici nu va rezista tentatiei. Totul este de-a dreptul superb. Preturi accesibile, calitate foarte buna, articole unice ca design.
  5. UnknownC.A.T.O. – imbracaminte ce tinde ca stil spre cel al patriei mama, Italia. Calitate foarte buna, preturi relativ accesibile, articole ce se potrivesc oricarui stil abordat.

images

Un gând despre „Magazinele mele preferate

Lasă un răspuns

