Fashion

Ce se afla in geanta mea – Editia de vara

Buna, tuturor! Desi ne aflam la inceputul lunii august, este inca vara, motiv pentru care am hotarat ca prin articolul de astazi sa va arat ce am in geanta in aceasta perioada a anului.

11844021_949275921782075_430127373_n

Dupa cum puteti observa, geanta pe care o port vara este destul de mica. Spatiul destul de restrans reprezinta o interdictie pentru obiectele nefolositoare pe care le am in mod normal la mine in geanta (guilty pleasure).

  • In compartimentul “secret” din interior se afla plasturii (cu totii uram cand perechea de pantofi de care ne-am indragostit pe loc in magazin si pe care am cumparat-o cu mare entuziasm ne “tradeaza”, lasandu-ne urme dureroase pe picioare) si un tampon (sunt fata, este absolut normal si chiar indicat sa am mereu asa ceva la indemana).
  • In compartimentul mare imi tin telefonul, iPod-ul, castile (toate 3 reprezinta must have-uri pentru mine, indiferent de sezon), un pachet de servetele si banii.
  • In buzunarul exterior se gasesc cheile, niste agrafe, 1-2 rujuri (depinde de cum sunt machiata in ziua respectiva) si parfumul.***

11846113_949275911782076_1974716137_n ***De aceasta data, in geanta mea s-a aflat rujul din gama Luxe de la AVON in nuanta Joie (21 RON), iar parfumul este de asemenea de la AVON, varianta mica de Outspoken Intense by Fergie (nu mai este disponibil in brosura).

Lasă un răspuns

