Beauty

Cum am remediat problemele parului meu

Buna, tuturor! Vreau sa va impartasesc astazi experienta „traumatizanta” prin care am trecut dupa ce am decis sa imi tai la salon varfurile despicate.

In mod normal, mama mea imi taia o data la 4-5 luni varfurile, caci obisnuiam sa utilizez placa de indreptat parul o data pe saptamana, timp de jumatate de an (perioada de primavara, toamna). In schimb, in aprilie, am decis sa merg la salon pentru a efectua acea mica schimbare, deloc complicata in mod normal.

Ajunsa acolo, i-am spus coafezei sa imi taie 1 cm. Totul a fost ok, pana cand mi-a indreptat parul cu peria rotativa si mi-am dat seama ca in locul acelui centimetru, imi lipseau aproape 5 centimentri. Eram socata. Ma uitam in oglinda si aproape incepusem sa plang. M-am abtinut pana am ajuns acasa, unde mi-am dat drumul si am plans o ora intruna. Intr-un final, m-am oprit pentru ca trebuia sa merg la scoala si lumea nu trebuia sa stie prin ce treceam eu.

Spre seara, am cautat metode pentru a accelera cresterea parului. Mai multe persoane afirmau ca uleiul de cocos are efecte magice asupra parului, lasandu-l catifelat si ajutandu-l sa creasca intr-un timp relativ scurt stralucitor si mult mai puternic. Asa ca am zis sa incerc si eu. Am achizitionat uleiul de cocos de la Steaua Divina dintr-un magazin de produse naturiste ce este situat in Coresi, fiind intr-o cantitate de 350 ml cu 45 RON.11868893_952680191441648_1691451614_n

L-am aplicat pe par cu aproximativ 2 ore inainte de a ma spala pe cap. Trebuie sa mentionez ca parul meu este ondulat natural si rezistent la secretiile de sebum ale scalpului, motiv pentru care ma spal pe cap o data pe saptamana (doar in cazuri mai extreme, vara, ma spal de 2 ori pe saptamana). Sunt o norocoasa din acest punct de vedere.

Dupa ce ma spalam cu samponul din gama Supreme Oils de la AVON (16 RON), aplicam pe parul semi-umed acest tratament-minune din aceeasi gama de la AVON (25 RON). Desi are o textura usor uleioasa, parul nu ramane gras in urma folosirii pe par. L-am folosit si pe parul uscat, insa am observat ca cele mai bune rezultate le obtin pe parul semi-umed.

collage

Apeland la acest ritual timp de 3 luni, parul meu si-a recapatat aproape in intregime lungimea initiala, insa acum este mult mai sanatos, mai puternic, mai moale si mai stralucitor.

2 gânduri despre „Cum am remediat problemele parului meu

Lasă un răspuns

