My Universe

Prea multe informatii?! – TAG

Buna, tuturor! Am decis sa fac de aceasta data un TAG, pentru ca voi sa ma cunoasteti putin mai bine.

1.Cu ce esti imbracata?

Un maiou alb si o pereche de pantaloni scurti.

2.  Ai fost vreodata indragostita?

Hmm, nu cred. Mi s-a pus “pata” de multe ori, insa nu pot spune ca am fost cu adevarat indragostita, caci nu a fost reciproc.

3.  Ai avut parte vreodata de o despartire dureroasa?

Nu inca.

4.  Ce inaltime ai?

Am 1.75 m.

5.  Ce greutate ai?

Este irelevant. As vrea sa slabesc, dar nu am gasit inca o motivatie.

6.  Ai vreun tatuaj?

Nu, dar mi-ar placea, insa mi-e frica de durerea din timpul procesului.

7.  Ai vreun piercing?

Am doar cate o gaura de cercel in fiecare ureche, dar mi-ar placea sa am in buric.

8.  Exista vreo persoana celebra cu care ti-ar placea sa ai o relatie?

DA! Chace Crawford si Adam Levine!

9.  Care este emisiunea ta preferata?

Nu cred ca am o emisiune preferata. Depinde de starea de spirit pe care o am.

10.  Care este formatia ta preferata?

Am mai multe: Destiny’s Child, Bon Jovi, Maroon 5.

11.  De ce iti este dor?

De copilarie si de persoanele care faceau atunci parte din viata mea.

12.  Care este melodia ta preferata?

Hmm, am mai multe, daaar cel mai mult imi place Junior Caldera & Sophie Ellis-Bextor – Can’t fight this feeling. Imi da o stare de spirit extraordinara, indiferent de circumstante.

13.  Ce varsta ai?

Am implinit in iunie 17 ani.

14.  Ce zodie esti?

Sunt rac.

15.  Care este calitatea principala pe care o cauti intr-un partener?

Greu de spus. Caut mai multe, sunt o perfectionista de fire. Barbatul ideal pentru mine trebuie sa fie loial, sincer, cu un simt al umorului bine dezvoltat, inteligent, atent la detalii…iar lista poate continua la nesfarsit.

16.  Care este citatul tau preferat?

Sunt mai multe, dar in prezent ma ghidez dupa “Whatever you are, be a good one!”, care este totodata si motto-ul blogului meu.

17.  Care este actorul tau preferat?

Tom Hanks.

18.  Muzica data la maxim sau in surdina?

Depinde de starea in care sunt.

19.  Care este culoarea ta preferata?

Decizie dificila. In ultima perioada imi plac foarte tare griul, bleumarinul, negrul, albul si visiniul.

20.  Unde mergi cand esti trista?

Nicaieri. Stau in pat si citesc sau ascult muzica.

21.  Cat de mult iti ia sa faci dus?

Cam 15 minute.

22.  Cat iti sa te aranjezi dimineata?

“Doar” 30-45 de minute. 😂

23.  Te-ai aflat vreodata intr-o lupta psihica?

Da, de mai multe ori.

24.  Lucruri care te atrag.

Hmm, mirosul de colonie, respiratia proaspata, costumele cu cravata, barbatii inalti…

25.  Lucruri care te dezgusta.

Mirosul de transpiratie, glumele seci, prostia dusa la un nivel extrem.

 26.  De ce iti este teama?

De intuneric, de insecte, de serpi, de inaltime, de scari, de lift, iar lista poate continua…

27.  Ultimul lucru care te-a facut sa plangi.

O conversatie profunda cu mama.

28.  Cand ai spus ultima data “te iubesc”?

Demult.

29.  Care este ultima carte citita?

Morometii.

30.  Care este cartea pe care o citesti in prezent?

Mara.

31.  Care este ultima emisiune la care te-ai uitat?

Habar nu am. Nu prea ma mai uit la televizor.

32.  Cine este ultima persoana cu care ai vorbit?

O prietena.

33.  Care este relatia dintre tine si ultima persoana careia i-ai trimis un mesaj?

O prietena foarte buna.

34.  Care este mancarea ta preferata?

Escalop de pui cu ciuperci.

35.  Ce loc iti doresti sa vizitezi?

Paris, Amsterdam, Stockholm, Praga, Viena…

36.  Care este ultimul loc unde ai fost?

La mall.

37.  Ai un crush?

Momentan am 2.

38.  Cand ai sarutat ultima data pe cineva?

Well, nu am sarutat pe nimeni inca.

39.  Cand ai fost insultata ultima oara?

Hmm, nu imi amintesc.

40.  Care este aroma favorita de dulciuri?

Ciocolata!

41.  La ce instrumente canti?

Cand eram mica, am cantat la pian.

42. Care este bijuteria ta preferata?

Un lantisor primit de la una dintre prietenele mele cele mai bune. Nu ma pot desparti de el.

43. Care este ultimul sport pe care l-ai practicat?

Alergatul.

44. Care este ultimul cantec pe care l-ai cantat?

Demi Lovato – Let it go.😂

45. Care este replica favorita de agatat?

Nu am asa ceva.

46. Ai folosit-o vreodata?

Nu.

47. Cand este ultima data cand ai iesit cu cineva?

Hmm, joi.

Lasă un răspuns

