Beauty

Experienta mea cu aplicarea tusului

Buna, tuturor! Adesea sunt intrebata de prieteni, de rude sau chiar de persoane necunoscute cum reusesc sa folosesc tuș atat de repede si cu rezultate satisfacatoare. Mi-am zis ca intreaga mea experienta cu aplicarea tușului merita un articol intreg dedicat.

Am inceput sa folosesc tușul in clasa a VII-a, dar doar la ocazii mai speciale. Mama mi-l aplica, pentru ca eu nu reuseam. Cand ma faceam singura, aratam ca un urs Panda (la propriu!).

Imi doream foarte mult sa imi iasa perfect, asa ca am inceput sa ma uit la tutoriale pe Youtube. Primul (si singurul, de altfel) cat eye pe care am invatat sa-l fac a fost cel al lui Chloe Morello (beauty-guru din Australia), pentru ca mi s-a parut mai usor de realizat (Click AICI pentru tutorialul ei). Voi fi sincera si voi afirma cu mana pe inima ca nu e usor deloc. Am consumat minim 3 tușuri pana am fost 100% multumita de rezultat. Dupa atata practica, din necesitatea de a scurta timpul aplicarii, am modificat partial indicatiile lui Chloe Morello. In acest videoclip puteti vedea modalitatea prin care imi aplic tusul zi de zi, intr-un timp foarte scurt. Nu am experienta DELOC in filma si a edita videoclipuri, asa ca va rog sa nu ma judecati (prea tare) din acest motiv.☺️ Cu trecerea timpului, mai mult ca sigur calitatea se va imbunatati, eu invatand tainele filmatului si editatului.

Tușul a devenit un must have in materie de make-up pentru mine, intrucat nu trece o zi in care sa nu il aplic daca am drum in oras. As putea spune ca reprezinta ceva permanent in rutina mea de zi cu zi.

Preferinta mea personala in materie de tuș este cel cu pensula, si nu cel tip carioca, deoarece mi se pare mult mai simpla aplicarea. De asemenea, formula tușului este extrem de importanta, caci nimeni nu isi doreste ca acesta sa se intinda sau sa se crape.11903534_955947494448251_1111326794_n

Folosesc tușul Studio Lash de la Miss Sporty pentru ca intruneste toate conditiile mentionate mai sus. Ca un plus fata de altele din comert, vine si la un pret accesibil (12 RON).

2 gânduri despre „Experienta mea cu aplicarea tusului

Lasă un răspuns

