My Universe

Tagul romanesc – Leapsa romaneasca 💙💛❤️

Buna, tuturor! Nu imi amintesc sa va fi spus vreodata despre una dintre cele mai importante calitati ale mele (modestie la cote extreme 😂): patriotismul. Imi iubesc tara, iar faptul ca blogul meu este in limba romana este o dovada clara a acestui fapt. Ma uitam acum cateva zile pe Youtube si am vazut un nou Tag in trend printre bloggerii/ vloggerii romani si mi-am spus ca trebuie neaparat sa-l fac si eu. Asa ca iata-l! ☺️

     1.  In ce oras te-ai nascut?

Am mai mentionat si in alte articole ca m-am nascut si am crescut in Brasov.

     2.  Locuiesti in Romania sau ai emigrat in alta tara?

Momentan locuiesc in Romania, daaaar nu stiu exact ce imi va rezerva viitorul pentru ca se apropie momentul sa aleg facultatea pe care vreau sa o urmez si universitatea.

     3.  Care este orasul sau zona turistica preferata?

Imi iubesc orasul natal si cu siguranta cea mai frumoasa zona turistica este zona veche (Piata Sfatului si strazile laturalnice). Nu prea am vizitat alte orase din tara.

     4.  Ce particularitati au limbajul si accentul din zona ta natala?

Noi ardelenii suntem oțâră mai lenti, ce sa facem? 😂 In afara de modul domol de a vorbi, nu cred ca exista alte trasaturi specifice zonei din punct vedere lingvistic.

     5.  Care este mancarea romaneasca preferata?

Stiu ca probabil va asteptati sa va zic cat de mult iubesc sarmalele, dar nu este asa. Chiar nu imi plac. Mancarea romaneasca ce imi aduce aminte de momente frumoase este, de fapt, un desert: negresele. Yummy!

    6.  O personalitate romaneasca pe care o admiri.

Este o decizie destul de dificila. Din sfera culturala o admir pe Cella Delavrancea, din sfera modei pe Maria Lucia Hohan, din sfera artistica pe Paula Seling, iar din sfera fashionistelor pe Albertina Ionescu si pe Malvina Cservenschi.

    7.  Cantaretul sau actorul preferat.

Inna si Paula Seling.

    8.  Care este primul lucru care iti vine in minte cand spui „Romania”?

Acasa.

    9.  Canalul romanesc de Youtube/ Blogul favorit.

Imi place foarte mult de pe Youtube de Ioana114, iar dintre bloggerite de Carmen Grebenisan, Alina Ceusan si Ioana Grama.

   10.  Ce te face mandru ca esti roman?

Sunt mandra ca sunt romanca datorita celorlalti romani care au realizat ceva important pentru omenire.

Brasov-Panorama-01

Lasă un răspuns

