Shop with me

Cumparaturi online? – NEVER AGAIN!

Buna, tuturor! De curand primisem in posta un pliant de la Intersport, iar pe prima pagina aparea promotia principala: colectia de toamna lansata de Converse All Star la pretul de 170 RON. Fiindca ma descriu ca fiind o vesnica iubitoare a tenisilor Converse am fost extrem de surprinsa de aceasta oferta, caci in orice magazin o pereche de tenisi din panza de la Converse costa peste 200 RON. Mi-a placut tare mult aspectul celor din flyer (atat cei bleumarin, cat si cei gri), asa ca dupa cateva zile am mers la magazinul Intersport din oras (langa Carrefour) si am avut parte de o surpriza deloc placuta: colectia cu pricina nu ajunsese nici macar la Bucuresti. Vanzatoarea de acolo a fost destul de amabila incat sa-mi ofere numerele de telefon ale sediilor Intersport din tara. Am sunat, dupa cateva zile, la Bucuresti si doamna care mi-a raspuns m-a informat ca au ajuns in toate magazinele din tara, MAI PUTIN IN BRASOV. Mi-a sugerat sa ii comand de pe site-ul lor si asta am facut.

In mod normal port marimea 39, dar m-am gandit sa-i comand cu o jumatate de numar mai mari, iar mama, desi poarta 40, i-a ales pe cei 41. Am realizat comanda joi, iar vineri i-am primit.

Marturisesc ca am avut parte de un adevarat soc. Pe langa faptul ca ambele perechi ne strangeau pe amandoua, am observat cu stupoare ca marimea 41 (comandata de mama) imi venea perfect mie! Am mers la magazinul Intersport (caci ulterior primisera noua colectie Converse) si mama a schimbat perechea 39.5 cu cea 42.

DSC01441

DSC01443

DSC01444

Momentan detin 3 perechi de la Converse All Star, TOATE fiind in marimi diferite: 3939.5 si 41. Stiu ca poate suna amuzanta situatia, dar, credeti-ma, nu a fost deloc asa. Am fost sceptica de la bun inceput in comandarea acestor noi pantofi pentru ca nu obisnuiesc sa ii achizitionez de pe internet. Motivele? Nu am certitudinea ca marimile corespund si trebuie sa ii probez pentru ca ulterior sa nu imi cauzeze rani.

In ciuda acestei situatii create de faptul ca nu corespundeau marimile, am apreciat cum a fost gestionata problema atat de echipa Intersport din Bucuresti, cat si cea din Brasov.

Un gând despre „Cumparaturi online? – NEVER AGAIN!

Lasă un răspuns

