My Universe

Ce se afla in portfardul meu de calatorie

11990800_937161136355618_1546195360_o

Buna, tuturor! De fiecare data cand plec in vacanta, nu conteaza unde sau cand, am o mare problema in a sorta obiectele importante de cele lipsite de rost. Cand vine vorba de produse de make-up, situatia „se agraveaza” pentru ca parca mi-as dori sa car cu mine tot ce tine de machiaj. Vreau sa va arat ce ajung sa iau cu mine dupa indelungate sortari.

Pentru machiajul fetei:

  • Fond de ten (de cele mai multe ori matifiant);
  • Pudra mentolata (o prefer pe aceasta in locul celei cu pigment pentru ca diminueaza aspectul gras si lucios al fetei);
  • Blush (personal, prefer nuantele cu tenta visinie);
  • Pensule pentru fondul de ten, pentru pudra si pentru blush;
  • Demachiant
  • Dischete demachiante
  • Crema hidratanta de la Nivea (este singura care nu ma irita indiferent de zona in care o aplic).

11995343_937161123022286_118387992_o

Pentru machiajul ochilor:

  • Mascara (aceasta de la AVON este una dintre cele mai bune incercate de mine pana acum);
  • Tuș (v-am vorbit pe indelete despre el AICI);
  • Creion negru (imi place formula acestui creion de la Farmec pentru ca nu se intinde);
  • Creioane pentru conturarea sprancenelor (folosesc creioane dermatografe pentru ochi si nu speciale pentru sprancene pentru ca nu am gasit o nuanta care sa se potriveasca 100%);
  • Pensule pentru aplicarea fardului;
  • Mini-trusa de farduri de pleoape;
  • Betisoare de urechi pe care le folosesc de fapt pentru a corecta micile greseli.

11992995_937161146355617_70957482_o

Pentru buze:

  • Balsam/ Strugurel de buze (mi se crapa foarte usor buzele);
  • 4 rujuri (burgundy, piersica, nude si roz);
  • 2 gloss-uri (visiniu, nude).

11982500_937161129688952_529164668_o

Dupa cum puteti vedea, in portfardul meu se afla destule produse de make-up, desi am incercat pe cat posibil sa ma limitez la strictul necesar.

Lasă un răspuns

