Beauty · Fashion

La moda sau nu?

Buna, tuturor! Revin astazi cu un articol pe care mi-am dorit de mult sa-l scriu. Adesea vedem la televizor, in reviste de fashion sau chiar pe strada articole „la moda”, insa arata absolut oribil. Va prezint trendurile care mi se par nepotrivite din diverse motive.

  • Pantalonii evazati. I-am purtat acum cativa ani, dar de ce trebuie mereu sa ne intoarcem la ei?! Consider ca nu avantajeaza in vreun fel diferit fata de jeansii skinny, din contra. Intotdeauna mi s-a parut ca sunt meniti sa acopere zona gleznelor pentru a ascunde anumite defecte. Nu i-as mai purta vreodata sub nicio forma.

asos-collection-blueblack-asos-super-sexy-flare-jeans-product-1-1416702-371760946

  • Over ripped jeans. Ca tot am inceput cu categoria jeansilor, va marturisesc ca ma dor ochii cand vad pe strada jeansi rupti EXCESIV. Nu am o problema cu jeansii boyfriend (care sunt si ei rupti), chiar imi place imbinarea dintre rupturi si felul lejer in care se aseaza pe corpul feminin.

2015-Brand-New-Fashion-Women-Jeans-Skinny-Washed-Hole-Chain-Vintage-Ripped-Jeans-Casual-Long-Pencil

  • Pantalonii 3/4. Am vazut ca anul acesta au fost foarte „la moda” pantalonii 3/4, in special in randul femeilor. La fel ca si la cei evazati, nu consider ca pot scoate in evidenta vreun atu al purtatoarei.

blugi32

  • Gentile uriase. Vazusem acum cateva luni in H&M o colectie de genti absolut uriase. Mi se pare foarte aiurea ca designer sa creezi un tip de geanta greu de purtat, pentru ca, sa fim sincere! Caram cu noi intreg universul nostru, dar sunt convinsa ca in momentul in care geanta depaseste cateva kilograme incepem sa ne gandim sa mai lasam din obiecte acasa. Initial am crezut ca respectivele genti erau de plaja, dar cand m-am apropiat si am vazut materialul asemanator pielii ecologice, mi-am dat seama ca trebuie sa fie extrem de greu sa porti o astfel de geanta pentru ca daca nu e „plina” de lucruri isi pierde forma.

images

  • Pantofii cu toc + platforma. Asta e unul dintre cele mai detesate trenduri. Mi se par vulgare. Cred ca au devenit cunoscute in Romania datorita unei pipite de la o emisiune de nota -1. Sunt si fooooarte incomode pentru ca pe langa tocul de multi cm se adauga si o platforma (deloc estetica) de minim 3 cm.

ch2259-1_5_

  • Sandale plate cu platforma. Veti spune ca am o problema cu platformele si e partial adevarat. Imi plac platformele la incaltamintea de toamna-iarna (botine, cizme). Vara imi place sa port sandale cu talpa ortopedica, dar NU asa ceva. Sunt destul de grele si cred ca sunt dificil de purtat. Sa nu uitam ca arata foarte uraaaat.

Platform-sandals-platform-shoes-velcro-open-toe-wedges-flatbottomed-big-size-for-lady-solid-color-casual

  • Sneakersii cu platforma. Sunt de parere ca acesta este cel mai inestetic trend al anului. Par versatili, de aceea cred ca sunt la mare cautare, in special aici in Romania. Nu vad un aspect placut la ei si niciodata nu as purta asa ceva.

ZNYLA091_OUT_LG

  • Cizmele/ Ghetele de vara. Daca sunt si perforate (ca cele din imagine) arata si mai rau decat initial. Mi se pare greu de crezut ca pe perioada de vara piciorul nu transpira. Personal, vara imi transpira picioarele pana si in tenisi Converse, cauzandu-mi basici. Nu cred ca asemenea articol de incaltaminte ar avea alt efect asupra picioarelor mele.

summer-boots-2-768x1024

  • Ceasurile din plastic. Vad din ce in ce mai des pe incheieturile femeilor, cat si ale barbatilor acest tip de ceas. Au un aspect ieftin si imi inspira falsitate (chiar daca sa zicem ca e de firma). Situatia se inrautateste daca plasticul curelei este si in culori turbate.

sku_319440_1

  • Bijuteriile/ Accesoriile aurii-rosiatice. Imi par a avea un aspect artificial si sunt foarte de greu de asortat.

sku_246282_1

  • Unghiile anime/ manga. Stilul acesta de manichiura mi se pare extrem de copilaresc si nu ma vad abordandu-l. Consta in trasarea marginilor unghiilor cu oja neagra si in adaugarea efectului de lumina „cazuta” pe unghii prin pictarea cu oja deschisa a unei forme de lacrima.

  • Conturarea excesiva a fetei. Vad aproape zilnic pe Instagram ca acest trend initiat de Kim Kardashian a luat amploare. Don’t get me wrong! E ok sa iti conturezi fata cu bronzer/ blush/ iluminator insa NU EXCESIV. Conturarea trebuie sa ofere un aspect natural.

tumblr_mz7faalYaY1sz6g6zo1_500

  • Sprancenele subtiri/ pensate gresit. Ladies, PENSATI-VA LA SALON! E un sfat pe care vi-l ofer din toata inima. Vad mult prea des sprancene exagerat de subtiri (nu mai suntem in anii ’90!) sau pensate gresit. Stiu ca sunt la moda sprancenele à la Cara Delevingne, dar sa fim onesti. SPRANCENELE LA MODA SUNT CELE CARE CORESPUND TRASTURILOR FETEI! Nu consider ca trebuie sa existe un trend in materie de sprancene.

Unknown

 

Lasă un răspuns

