My Universe

Ganduri de toamna 🍂

Buna, tuturor! Dupa cum puteti vedea, am schimbat background-ul blogului pentru ca este toamna, anotimpul meu preferat. Articolul acesta nu va fi despre beauty sau fashion, nici macar legat de lifestyle, ci despre mine. In ultima perioada am trecut prin multe schimbari de natura psihologica. Dar nu vreau sa va povestesc despre asta. Viata mea este destul de complicata si pentru mine. Inca incerc sa ma descopar.

Ma aflu intr-o perioada mai dificila, motiv pentru care in aceasta postare va voi spune despre planurile mele din aceasta toamna.

  1. Sa scriu pe acest blog. In ultimul timp, sunt multe momente in care nu imi vine sa nu ma mai aflu in absolut niciun colectiv sau comunitate. A inceput scoala si sunt ingropata in „N” proiecte, teme si meditatii. Imi este extrem de greu. Inca nu mi-am intrat in ritm. Sper sa nu dureze atat de mult pentru ca sunt genul de persoana care este adesea stresata. Imi place sa fiu blogger, desi nu simt ca merit in totalitate acest statut. Nu consider ca ma dedic suficient de mult blogului. Mi-ar placea sa schimb acest lucru, dar timpul este principalul meu inamic.
  2. Sa imi fac timp pentru mine, ca persoana. Mi se intampla des sa uit ca sunt un om, ca am voie sa gresesc si sa imi doresc ca mie sa imi fie bine. Intotdeauna pun alte persoane mai presus de mine. Vreau sa schimb acest lucru, macar partial, daca nu in totalitate.
  3. Sa merg intr-un weekend la o cabana. Oriunde. Bran, Predeal, Sinaia, chiar nu conteaza. Vreau sa simt atmosfera unica de a sta la o cabana.
  4. Sa citesc. Mult. Sa citesc ceea ce imi hraneste sufletul. Nu vreau lectura obligatorie pentru liceu. Va rog, nu! 😓
  5. Sa am parte de plimbari cu umbrela, intr-o seara stapanita de stropii mari de ploaie. Vreau sa simt mirosul de ploaie. Il ador inca de cand eram de-o schioapa. ❤️

Ar mai fi si alte planuri pentru toamna aceasta, dar sper ca macar acestea sa poata fi indeplinite. Voi ce planuri aveti pentru toamna asta?🍁

Lasă un răspuns

