Looks

La pas prin Brasov

Buna, tuturor! Ieri a fost o zi absolut superba in Brasov, asa ca am zis sa fac o plimbare prin zone lipsite de zgomot si poluare. Am mers pe aleea „Dupa ziduri”, unde am fost surprinsa placut de linistea si de caldura de acolo.

DSC01491

DSC01490

DSC01498

DSC01495

DSC01483

Mai apoi am ajuns la Poarta Ecaterina.

DSC01502

DSC01505

DSC01504

La intoarcere am mers prin Piata Sfatului si bineinteles ca nu am putut rata ocazia de a fi fotografiata langa Biserica Neagra.

DSC01526

Stiu ca in articolul anterior v-am spus cat de mult iubesc toamna. E timpul pentru inca o dezvaluire, mai ciudata, ce-i drept. Pentru mine toamna este instalata in orasul meu DOAR atunci cand vad primele castane cazute.

DSC01516

Ce am purtat:

  • Fusta cu cloș – Terranova (55 RON);
  • Bluza roz pastelat;
  • Strampi negri;
  • Ghete bej;
  • Jacheta – Orsay (165 RON).
7 gânduri despre „La pas prin Brasov

Lasă un răspuns

