Beauty

De ce am renuntat la tuș

Buna! Recent, cei apropiati si colegii mei de clasa au avut parte de un adevarat soc: m-au vazut fara tuș. 😂 Pe cat de banala suna afirmatia, pe atat de atat de intrigati au fost ei. Am fost intrebata de „n” ori: „Maria, esti bine?”, „Maria, ai plans?”, „Maria, esti bolnava?”, „Maria, s-a intamplat ceva?”, etc.

Am raspuns negativ tuturor acestor intrebari, insa nu am oferit si alte detalii. Fiindca am postat si pe Instagram (ma gasiti AICI) o poza fara sa fiu machiata cu tuș, am zis ca e timpul sa clarific putin lucrurile.

Am renuntat la tuș pentru ca am observat o iritatie la ochi (in special la cel drept), care treptat s-a transformat intr-o infectie oculara. M-am panicat destul de tare, ce-i drept. Nu am vrut sa-i alarmez pe ai mei, asa incat am renuntat din proprie initiativa la tuș. De ce la tuș? Pentru ca am simtit iritatia mai dureroasa in zona in care in mod normal imi trasez liniile de tuș. Am un intreg articol dedicat rutinei mele cu tuș AICI.

Asadar am scos din rutina zilnica, machiajul cat eye, pe care il adoooor si care este, totodata, semnatura mea. Imi aplicam pe pleoape un fard bej-maroniu pentru a proteja cat de cat zonele afectate de praful din aer la care ma expun mereu. De asemenea, am continuat sa folosesc mascara. Fara ea ma simt ca un urs panda fara cercurile negre de la ochi. Ceva de genul:Panda-Eyes-Without-Dark-Rings

Intrebarile referitoare la acest aspect au continuat sa vina, chiar si din partea unor persoane la care nu ma asteptam. La un moment dat, am inceput sa ma simt aiurea din cauza faptul ca subconstientul meu credea ca toate intrebarile referitoare la acest subiect isi au drept cauza ideea ca nu arat bine fara tuș.

12231127_991143357595331_1896342105_n_Fotor

12231259_991133957596271_483698978_n

Mda, cam asa arat eu fara machiajul cat eye…De fiecare data cand ma uit in oglinda simt ca imi lipseste ceva. Am reusit ca timp de o saptamana intreaga sa nu utilizez tuș si am reusit. Sunt extrem de mandra de mine, desi probabil nu ma credeti. Este o realizare importanta pentru mine, deoarece in ultimii 2 ani, am fost zilnic data cu tuș la ochi.

Infectia s-a mai potolit. Nu mai am dureri la fel de mari. Nu am facut nimic special, mi-am continuat rutina de machiaj (fara tuș), cea de demachiere si hidratare a pielii. In curand, sper sa pot reveni la utilizarea tușului. ☺️

6 gânduri despre „De ce am renuntat la tuș

  1. Hahaha:)) te înțeleg și bine ai făcut că ai renunțat la tuș, până la urmă e mai importantă sănătatea. Știi deja că și eu port tuș ( aproape ) zilnic de muuuult mult timp dar niciodată nu am avut o problemă de genul acesta.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Tusurile au o gramada de substante care le face sa aiba culoarea intensa, sa se intinda bine, sa se usuce cand trebuie.. si ochii sint sensibili. Cred ca mai bine alternezi tusul cu creionul. S-ar putea de acum sa iti apara mai frecvent iritatia daca o sa folosesti iar zilnic.. nu te-ai dat cu nimic?

    Apreciat de 1 persoană

    1. Nu am mai folosit creion dermatograf de mult timp pentru ca, fiind 7 ore la scoala, mi se intinde si nu am posibilitatea sa fac retusuri. Nu m-am dat cu nimic in mod special. Am folosit Nivea Creme (cea in cutie metalica) , pe care o utilizez mereu. E singura care imi calmeaza iritatiile.

      Apreciază

Lasă un răspuns

