Beauty

Obiceiurile mele dauntoare pentru par

Buna! ☺️ Consider ca o persoana este matura atunci cand ajunge sa-si recunoasca propriile greseli. Vreau sa va enumar obiceiurile daunatoare pentru parul meu pentru ca le puteti lua in considerare si, drept consecinta, sa nu le repetati.

  • Imi pieptan parul cand este ud. Asta cred ca este cel mai grav obicei dintre toate pe care le voi mentiona in acest articol. Am parul cret-ondulat, iar daca nu il pieptan cand este semi-ud, nu mai am nicio sansa sa arate decent. O sa fie plin de noduri si cand voi incerca sa il descurc, se va rupe. Nici nu stiu care situatie ar fi mai urata. Cam asa arata parul meu natural:

IMG_0290_Fotor

  • Imi indrept parul cu placa. O fac destul de rar in prezent, dar am avut perioade de 4-5 luni cand il indreptam cu placa si de 2 ori pe saptamana. Eram complexata ca parul meu nu arata ca al celorlalte fete, dar am renuntat fiindca imi cadea din ce in ce mai mult par si aveam parul despicat. Oricat as fi incercat sa il fac foarte drept, niciodata nu am avut parul 100% drept. Mereu era ceva de genul:

IMG_0069_Fotor

  • Mi-am vopsit parul. S-a intamplat prin clasa a VII-a cand am folosit un nuantor castaniu care nu s-a observat aproape deloc. Apoi m-am vopsit roscata din greseala. Am fost suficient de neatenta incat sa iau din greseala tubul de vopsea rosie al mamei, in loc de vopseaua castanie. Nu m-as mai vopsi niciodata roscata. Nu mi se pare ca m-a flatat schimbarea asta.

181220_584644071578597_1348176394_n_Fotor

  • Nu imi tund varfurile despicate la timp. Iar cand mi le tund, ajung sa pierd vreo 5-6 cm din par, fiindca s-au despicat pana la jumatatea lungimii parului. Astfel, acum cativa ani de la parul pana la jumatatea spatelui la lungimea asta 😂:

58879_512814998761505_135184455_n_Fotor

  • Ma joc cu anumite suvite de par. Si asa reusesc sa il ingras, iar excesul de sebum isi face aparitia, dand nastere la ceva ce urasc din adancul inimii: matreata. Inca mai am probleme cu matreata, insa am reusit sa renunt la acel obicei. Ca metoda impotriva matretei va recomand cu caldura cimbrisorul. Se lasa cateva lingurite de seminte de cimbrisor in apa peste noapte si se va face o pasta cu care trebuie frecat scalpul. Dupa aceea, de preferat ar fi sa va spalati cu un sampon anti-matreata.

IMG_0289_Fotor

 

 

2 gânduri despre „Obiceiurile mele dauntoare pentru par

  1. Așa este și parul meu, doar noanța diferă. Nu trebuie să te simți complexată.. noi avem un păr frumos și bogat, cu volum, după care multe fete plâng. Și eu am fost mereu nemulțumită dar am învățat să-mi apreciez podoaba capilară 😆❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

