Beauty

Cum am scapat de matreata

Buna, tuturor! ☺️ Revin astazi cu un articol referitor la ingrijirea parului. Ca sa fiu mai precisa, legat de matreata. Cu totii o detestam. De fiecare data cand vedem pe cineva cu parul doldora de bucatele albe si mici de piele, prima reactie este „Yuuuuck!”, ceea ce nu este deloc corect. Situatia scalpului respectivei persoane nu este neaparat constanta. Poate trece printr-o perioada mai dificila si de aceea matreata nu s-a sfiit sa apara. Mai exista, desigur, si persoane care au aceasta problema a scalpului pentru ca nu au timp sa se spele corespunzator. Din „fericire” eu mereu m-am aflat in prima categorie. Fiind la un liceu de top, pretentiile profesorilor sunt uriase, iar eu incerc sa fac tot ce imi sta in putinta pentru a le satisface, chiar cu riscul aparitiei stresului. Stresul, in ultima perioada, a devenit o nefericita constanta in viata mea. Traiesc o viata agitata, vesnic contra cronometru. Este extrem de dificil, insa nu am de gand sa va vorbesc despre stilul meu de viata dezorganizat (pentru moment cel putin 😂).

Ideea ar fi ca matreata imi apare doar in perioadele in care sunt agitata si stresata. Cum este acum, spre exemplu, fiindca este perioada tezelor. Chiar saptamana viitoare am 3 😓. Viata e cruda, you know.

Matreata apare datorita excesului de sebum. Nu am probleme cu ingrasarea parului. Am mai mentionat candva: parul meu rezista foarte bine chiar si cu o singura spalare pe saptamana. In cazul in care se intampla sa mi se ingrase, apelez cu incredere la pudra mentolata, pe care o puteti gasi la orice farmacie. Nu este scumpa, este maxim 7 RON. Eu o folosesc si pe fata, dupa aplicarea fondului de ten, fiindca nu are pigment, iar eu am tenul suficient de pal incat sa nu gasesc nicio pudra corespunzatoare nuantei tenului si care sa mai fie si accesibila la pret. De obicei o aplic seara, chiar inainte de culcare. Utilizarea pudrei mentolate pe par, imi salveaza podoaba capilara de la spalat chiar si cu 2 zile, ceea ce este de-a dreptul minunat, in special daca nu aveti timp prea mult.12355256_1000184816691185_2109789791_n

De-a lungul aniilor am incercat „n” metode pentru a scapa de matreata. Niciuna nu a functionat, pana cand am gasit o reteta de-a lui Doctor Oz, avand la baza cimbrisorul. Se lasa cateva lingurite de seminte de cimbrisor in apa peste noapte si se va face o pasta cu care trebuie frecat scalpul. Se lasa pe scalp in jur de 30 de minute. Dupa aceea, de preferat ar fi sa va spalati cu un sampon anti-matreata.

Acestea ar fi trucurile la care apelez de fiecare data cand simt nevoia. Am ales sa scriu articolul acesta deoarece stiu ca sunt extrem de multe persoane care se confrunta cu aceasta problema si este destul de greu sa gasesti ceva care sa aiba DOAR efecte benefice. Voi ce trucuri folositi pentru par?

2 gânduri despre „Cum am scapat de matreata

Lasă un răspuns

