Fashion

„Comori ascunse” la indemana oricui

Buna, tuturor! ☺️ In articolul despre uniforma scolara (pentru cei curiosi, click AICI), v-am spus despre faptul ca trebuie sa port camasi albe/ bleu etc. Am omis (intentionat insa 🤗) sa mentionez ca intotdeauna le achizitionez de la magazine tip Second Hand. Am zis ca e cam mult de vorbit despre ele, incat ar trebui dedicat acestui subiect un intreg articol.White_Background_01

Dintotdeauna am cumparat haine din magazine Second Hand. Probabil va intrebati de ce. Well, calitatea produselor este mai mereu mai buna decat a hainelor „de firma”, preturile sunt mici, iar in calitate de cumparator te poti bucura de o mare varietate de articole vestimentare.

Cred ca cel mai important aspect pentru mine este pretul hainelor. Mereu am spus ca NICIODATA nu voi da 150-200 RON pentru o camasa din Zara. Mi se pare de-a dreptul stupid sa iti cumperi un articol vestimentar scump si, adesea, de calitate proasta. Fiind vorba despre un brand atat de cunoscut cum este Zara, exista multe persoane care achizitioneaza haine de acolo. Totusi, nu cred ca exista oameni carora sa le placa sa vada pe strada sau chiar la un eveniment alte persoane imbracate la fel. Mie, personal, nu mi-ar placea. Aici vine un alt avantaj al magazinelor Second Hand. Gasesti produse unice si astfel, stii ca daca vei imbraca respectiva bluza ori jacheta, nu vei vedea pe nimeni purtand-o.

Imi amintesc de o intamplare din vara, in magazinul Zara din Brasov. Ma plimbam pe acolo cu mama si am zarit o bluzita fara maneci, alba, dintr-un material usor si subtire. I-am zis mamei ca e draguta si ca as proba-o, insa cand am ridicat-o de pe umeras, am zarit eticheta cu pretul: 180 RON! Tin minte ca am exclamat „Nu mai e draguta!” chiar de fata cu un angajat de acolo. E ridicol sa dai atatia bani pe o bucata de material. Cu aceeasi suma, sau poate chiar mai mica, poti merge la o croitorie (da, inca se practica!) si sa-ti creezi un design unic, de calitate.

Eu consider ca pretul este extrem de important atunci cand vine vorba de haine. E adevarat, ma ghidez si dupa ideea „Dau un ban pe ceva de calitate”. Prefer sa investesc intr-un articol care sa-mi satisfaca nevoile (de orice tip ar fi ele) pentru o perioada lunga de timp, DAR NU POT SA DAU ATATIA BANI pe o bluza simpla. Pot oricand gasi intr-un Second Hand ceva asemanator ca model, dar mult mai ieftin si de calitate superioara. (Acum mi-am dat si eu seama ca am repetat in prostie cuvantul „calitate”. Umilele mele scuze, dragi cititori…)

Detin multe articole vestimentare achizitionate din magazine Second Hand si nu imi este rusine sa recunosc. Cred ca si atunci cand voi fi independenta financiar si voi dispune de un salariu propriu, tot voi cumpara din Second Hand-uri. Voi cumparati articole vestimentare din magazine Second Hand? De ce? (Iarasi am repetat cuvinte. Sorryyyyy).

4 gânduri despre „„Comori ascunse” la indemana oricui

  1. Eu sincer nu cumpar pentru ca mi se pare enervant sa stau sa caut. De obicei pe marimea mea nu gasesc mai mult de 5-6 articole (majoritatea sunt foarte largi si nu imi place sa port asa) si din alea aleg ce e mai bun deci plec acasa cu maxim doua dupa o ora de cautari. Practic ajung sa port ce gasesc, nu ce imi place, asa ca prefer sa intru mai rar in sh. De pantaloni nici nu poate fi vorba sa gasesc prea multi care imi stau bine. Am avut haine cumparate din sh si poate daca as avea rabdare, as gasi mai multe…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Acum depinde și de Sh. Sunt unele care arată dezgustător și sunt altele îngrijite și ordonate unde te poți orienta ușor. Mama e nebună dupa Sh tocmai pt că este atât de multă diversitate și am fost de câteva ori cu ea. Am o rochiță superbă de vară, tricouri și pantaloni de casă. În Sh găsești haine de firmă la prețuri bune. Aaa să nu mai zic de genți. Am o gentuță de piele, micuță cu cataramă, superbă și de firmă. Sh urile ascund chilipiruri dacă îți faci timp să cauți. Pupici :*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

