Shop with me

Idei de cadouri pentru Craciun – Editia 2015

DSC01567_Fotor

Buna, tuturor!☺️ Sarbatoarea Craciunului se apropie cu pasi repezi, suntem pe ultima suta de metri, asa ca trebuie sa ne pregatim pentru a oferi cadouri celor dragi. Pe piata exista extrem de multe produse, de la diferite branduri, dar eu va voi arata ideile mele de cadouri pentru Craciun fara a fi mentionat magazinul de provenienta, pentru ca nu prea conteaza, din punctul meu de vedere. Puteti gasi lucruri interesante oriunde. Trebuie doar sa cautati.

DSC01568_Fotor1

Iarna s-a instalat doar partial la Brasov, inca nu am avut parte de o ninsoare ca la carte, dar este destul de frig afara, totusi. Papucii de casa sunt un must-have pentru anotimpurile reci. Mi-au placut extrem de mult acestia, datorita modelului festiv cu portretul lui Mos Craciun. Ca pret, au fost accesibili. Au costat in jur de 17 RON.

DSC01569_Fotor2

DSC01571_Fotor3

Acest felinar/ suport de lumanari este un obiect primit cadou de la o colega si trebuie sa recunosc ca m-a cucerit prin forma sa. Imi place sa aprind toamna si iarna cate o lumanare parfumata in camera pentru ca ma relaxeaza.

DSC01572_Fotor4

DSC01587_Fotor5

Canile cu design festiv sunt unul dintre motivele pentru care iubesc Craciunul. Ador sa ma ghemuiesc in pat, cu laptopul in poala si cu o cana cu ciocolata calda, uitandu-ma la serialele mele favorite.❤️DSC01592_Fotor8

Caciulile inspirate de costumul lui Mos Craciun mereu constituie un cadou de efect, indiferent de varsta. Imi amintesc cu drag cum, an de an, am purtat la masa de Craciun o asemenea caciula.

DSC01589_Fotor7

Cel mai mult imi place sa ofer ( si sa primesc, de altfel 😂) in dar carti. Consider ca orice carte te poate ajuta la dezvoltarea spirituala, indiferent de subiectul abordat.

DSC01588_Fotor6

Iar daca totusi, dintr-un motiv sau altul, nu puteti cumpara altceva, chiar si o ciocolata este o idee minunata. Intreaga insemnatate a acestei sarbatori este sa daruiesti din putinul tau. Ideea aceasta sta la baza Craciunului, insa de-a lungul timpului a degenerat. In prezent, din pacate, persoanele isi doresc cadouri cat mai sofisticate si cat mai scumpe. Trebuie sa ne bucuram pentru orice gest mic venit din suflet.

Va doresc sarbatori fericite, alaturi de cei dragi voua! Nu uitati ca cel mai frumos cadou este sa fiti langa familie. CRACIUN FERICIT!

Lasă un răspuns

