My Universe

De sezon: cacao cu lapte ☕️

Buna, tuturor! ☺️ Trebuie sa marturisesc ca o „iarna adevarata” este alcatuita din mici momente in care stau in pat cu laptopul in poala si cu o cana de cacao cu lapte in mana. Este de neconceput pentru mine sa nu beau macar o data pe zi. Vreau sa va arat in acest articol reteta pe care o folosesc mereu, fiindca multi apropiati m-au intrebat ce am facut de avea un gust atat de bun. Here you have it. ☺️

Ingrediente necesare:

  • lapte;
  • cacao;
  • scortisoara;
  • ulei de nuca de cocos;
  • bezele.

Prefer sa pun laptele la incalzit pe foc, iar intre timp sa pregatesc restul ingredientelor. De asemenea, aleg sa folosesc INTOTDEAUNA lapte pasteurizat pentru ca nu imi place cand laptele face acea smantana dulce. Personal, mi se pare dezgustatoare 😝.

Pun in cana 3 lingurite cu varf de cacao instant (nu din aceea naturala, fiindca este amaruie). Aici depinde de gust. Eu iubesc dulciurile, motiv pentru care pun 3 lingurite. Daca vi se pare prea mult, simtiti-va liberi sa diminuati cantitatea.

DSC01593_Fotor

Mai apoi, adaug un varf de lingurita de scortisoara. Nu recomand o cantitate mai mare, deoarece bautura va avea un gust amar.

DSC01596_Fotor

Ingredientul care face diferenta este uleiul de nuca de cocos. Am vorbit despre alte utilizari ale acestuia AICI si AICI. Iau cam o jumatate-3/4 de lingurita de ulei (atunci cand este in stare solida). L-am ales de aceasta data pe cel de la Clearspring pentru ca nu am gasit sa cumpar de la Steaua Divina sau Solaris. Este la fel de bun ca cel de la Solaris, dar parca cel de la Steaua Divina este cel mai bun.

DSC01599_Fotor

DSC01597_Fotor

Pentru a da un plus de savoare bauturii, deasupra intregului amestec adaug cateva bucati de bezele. Pentru ca sunt cam mari acestea, prefer sa le rup mai mici.Am intalnit persoane carora nu le placea aroma de bezele, deci acest pas este optional.

DSC01602_Fotor

DSC01600_Fotor

DSC01601_Fotor

DSC01603_Fotor

Aceasta este reteta mea favorita de cacao cu lapte. Sper sa va incumetati si sa o incercati, caci garantez ca nu veti regreta. 😌

ezgif.com-gif-maker

Lasă un răspuns

