Fashion · My Universe

Ce se afla in geanta mea – Editia de iarna

DSC01622_Fotor

Buna, tuturor! ☺️ La Brasov este frig de crapa pietrele. Atat de frig nu a fost de cativa ani buni. Sau poate m-am dezobisnuit cu asemenea temperaturi. Din cauza asta am stat toata vacanta in casa. Imi place iarna, insa nu temperaturile atat de scazute.

Pana acum o saptamana si jumatate a fost toamna. Asadar, iata ceea ce se afla INCA in geanta mea:

DSC01606_Fotor

Trebuie sa recunosc ca geanta pe care o port in anotimpurile reci nu imi satisface 100% nevoile. Imi place genul acela de geanta compartimentata, care nu-si pierde forma. Aceasta geanta nu e nici una, nici alta, din pacate.

DSC01610_Fotor

Am mereu o esarfa, o crema de maini & balsam de buze (fiindca am pielea sensibila si se crapa cu usurinta), un parfum varianta mini, ceara dentara (am aparat dentar si uneori am dureri din cauza brackets-urilor).

DSC01617_Fotor

Pe langa cele mentionate mai sus, se mai regasesc in geanta mea si portofelul, telefonul, iPodul, suportul de geanta, servetele nazale, tampoane (e firesc, nu?).

Incep treptat sa nu mai car lucruri nefolositoare, ci doar strictul necesar. Voi ce aveti in geanta? Pupici 💋

Lasă un răspuns

