Fashion · My Universe

Closet Confidential

Buna, tuturor! ☺️ Revin astazi cu un Tag (guilty pleasure) pe care mi-am dorit sa-l fac pentru ca si eu eram curioasa cu privire la raspunsuri.

  • Care este cel mai vechi obiect din garderoba/ dulapul tau?

Well, intrebarea asta mi-a pus cam multe probleme… Daca se refera la cel mai vechi ca „varsta” (vintage) obiect pe care il detin, atunci este vorba despre aceasta geanta, pe care am primit-o de la bunica mea cand am implinit 14 ani. Este de prin anii ’50- ’60, din perioada in care chinezii lucrau haine si accesorii de calitate. Nu am purtat-o niciodata, totusi. Nu am gasit o ocazie ideala, dar cine stie ce imi rezerva viitorul?

DSC01629_Fotor

Daca intrebarea se refera la un obiect pe care il am de mult timp, se cuvine sa va spun despre prima mea geanta. Am adorat-o si, chiar si acum, e pusa „la loc de cinste” in dulap fiindca imi este, in continuare, foarte draga. Imi amintesc cu drag cum o luam cu mine peste tot, la gradinita si la plimbarile prin parc, in timp ce mama purta genti enorme care miroaseau a piele.

DSC01625_Fotor

  • Care este cel mai nou obiect din garderoba/ dulapul tau?

Este vorba despre acest lantisor de argint pe care l-am primit de la o persoana foarte importanta. Sunt atasate 3 medalioane: un soare, o stea si o luna. Am fost extrem de amuzata de ele, iar motivul pentru care le-a ales este faptul ca, citez: ” Draga mea, tu esti schimbatoare ca vremea!” 😂.

DSC01649_Fotor

12506922_1016465245063142_1469613940_n_Fotor

  • Care este cel mai scump articol din garderoba/ dulapul tau?

Cei apropiati stiu ca nu sunt ahtiata dupa produse scumpe, fie ca vorbim de haine sau de accesorii. Singurele obiecte scumpe tin de categoria „gadgeturi”. Dar am zabovit mult gandindu-ma la un raspuns pentru aceasta intrebare. Cel mai scump articol este acest ceas Tissot. Nu stiu cu exactitate pretul, insa pot presupune ca pana si numele valoreaza. I-a apartinut, de aceasta data, celeilalte bunici si este de-a dreptul superb, desi nu imi plac in general bijuteriile aurii.

DSC01654_Fotor

  • Care este cel mai ieftin obiect pe care il folosesti?

Stiti cu totii ca sunt o fana a Second Hand-urilor, asa ca va voi povesti despre acest rucsac. Nu stiu daca este din piele naturala sau nu, insa aspectul aduce cu pielea de capra (nici foarte subtire, nici foarte tabacita). L-am cumparat in primavara cu 3 RON dintr-un Second Hand. Este, surprinzator sau nu, destul de incapator, are cateva compartimente si, datorita si culorii, este extrem de versatil.

DSC01627_Fotor

  • Care a fost cel mai mare chilipir?

Cu siguranta aceasta rochie. Am cumparat-o in 2014 de la H&M cu 40 RON. Este dintr-un material usor supraelastic. De la brau in jos are aspect de clos. Nu stiu de ce pe camera a iesit mov; este de fapt un visiniu- burgundy frumos.

collage

Sursa: https://www.pinterest.com/pin/180918110007427985/
Sursa: https://www.pinterest.com/pin/180918110007427985/
  • Care este obiectul pe care ai risipit cei mai multi bani?

Nu neaparat scumpi, dar zau ca nu si-au meritat banii. Pantofii acestia de la Converse sunt un chin pentru picioarele mele. M-au ros, pana si sosetele s-au rupt. Regret ca i-am cumparat. Am un intreg articol dedicat lor AICI.

DSC01444

  • Care sunt cele 3 obiecte preferate la momentul acesta?

Fara doar si poate, geanta aceasta Stradivarius isi merita un loc aici. Am cautat mult o astfel de geanta. Singurul meu regret (poate) este faptul ca nu are un fermoar principal, in rest este minunata.

DSC01638_Fotor

Un alt articol vestimentar extrem de drag este aceasta fusta cu clos de la Terra Nova. Again, am cautat mult o astfel de fusta, fiindca majoritatea erau dintr-un material supraelastic care se agata si apareau tot felul de scame. Cu ea nu am probleme.

DSC01639_Fotor

Fiindca la Brasov iarna este iarna in adevaratul sens al cuvantului, nu putea lipsi o haina groasa. Ce imi place cel mai mult la ea este faptul ca blana din jurul gatului este FOARTE calduroasa, nefiind nevoie sa port nicio esarfa.

DSC01645_Fotor

  • Care este cel mai scandalos/ colorat obiect din garderoba ta?

De departe aceasta rochie. Este din H&M si am purtat-o la balul bobocilor din 2014. Nu stiu, sincer, ce a fost in capul meu cand am achizitionat-o. Nu consider ca imi vine bine si culoarea rosu-aprins chiar nu-mi reflecta adevarata personalitate.

DSC01641_Fotor

1743543_825874224122246_3581643113404204799_n

  • Care este piesa favorita primita cadou?

Acest pulover, mai mult ca sigur. Initial era mai scurt, dar din cauza spalarii (adecvate!) s-a cam lasat. Este marimea S! Am presupus de la inceput ca era de fapt un model over-sized, insa modelul clasic ma avantajeaza mai mult. Este genul acela de pulover pe care il porti purta atat vara, direct peste sutien sau bustiera, intr-o seara racoroasa, dar si intr-o zi normala de iarna, cu un maiou pe dedesubt.

DSC01640_Fotor

  • Care este cel mai confortabil obiect?

OMG, acesti jeansi. Desi sunt pe sold, sunt incredibil de comozi. Sunt genul de fata careia nu ii plac decat jeansii cu talie inalta, dar acestia sunt favoritii mei. Sunt din Bershka.

DSC01643_Fotor

  • Care este cel mai inconfortabil obiect, dar pe care il porti pentru ca il iubesti?

Da, este vorba despre pantofi. Trebuie sa recunosc ca multi pantofi imi creeaza rani. Aceste botine nu ma bat, insa, desi au tocul micut, sunt extrem de greu de purtat. Dupa cateva ore purtandu-le, ma simt ca si cum am alergat la maraton.

DSC01644_Fotor

  • Care este outfitul preferat?

IMG_0082

  • Obiectul preferat negru si obiectul preferat alb,

Jacheta mea Orsay este inima, sufletul, aerul meu! O divinizez inca de cand am cumparat-o. Nu este din piele naturala, insa calitatea este superioara. Mi-am dorit-o mult deoarece aveam doar geci de piele lungi.

DSC01642_Fotor

Bluza aceasta alba i-a apartinut mamei initial. A zacut saraca in dulap ani buni, pana cand am vazut-o eu si am zis sa o salvez. Era pacat de ea. Mi-au placut extrem de mult acele detalii prezente doar pe partea dreapta a bluzei, dar si faptul ca este larga la maneci.

DSC01634_Fotor

  • De unde iti cumperi cel mai des hainele?

Stradivarius.

Se presupune ca trebuie sa nominalizez si alte persoane la acest tag, nu? Well, sunteti cu totii invitatii mei sa raspundeti la aceste intrebari. Sunt extrem de curioasa sa vad ce „ascundeti” prin dulapurile voastre. 😂

3 gânduri despre „Closet Confidential

Lasă un răspuns

