My Universe

Bloguri care ma inspira

Hello, oameni frumosi! ☺️ M-am gandit ca astazi sa vorbesc despre blogging. Este o comunitate extrem de diversa din punct de vedere al continutului, careia m-am alaturat de cateva luni. Activitatea aceasta imi ofera ocazia de a arata lumii cine sunt cu adevarat, dezvoltandu-mi totodata pasiunea pentru scris. Acestea fiind spuse, in cele ce urmeaza, voi enumera blogurile (mai mult sau mai putin cunoscute) care ma motiveaza si ma inspira.

Chiara Ferragni a fost numita de „n” publicatii internationale ca fiind cea mai importanta fashion bloggerita din istorie. Este din Italia si are la degetul mic toate brandurile importante din lume. Este o prezenta constanta la toate paradele de moda ale Chanel, Dior etc. Imi place stilul ei vestimentar si este un adevarat model de urmat pentru mine.

20141118_Studio2_Chiara-Ferragni36050

Sursa

Kristina Bazan este din Belarus si are un blog la fel de cunoscut ca si Chiara. Singura diferenta dintre ele ar fi din punct de vedere al stilului: Kristina Bazan merge pe principiul „Classy and Fabulous”, in timp ce italianca imbina cu succes stilul casual cu cel classy.

kristina.bazan_.newyork.-014

Sursa

Tanara din spatele acestui blog este din Norvegia si am descoperit-o intamplator, prin intermediul unei postari pe Tumblr. Sunt tare bucuroasa ca am gasit blogul ei, desi e scris in norvegiana. Stilul este o limba internationala, nu?

MG_6696_02

Sursa

Andreea Balaban este din Buzau si activeaza atat in blogosfera, cat si pe youtube. M-am indragostit de ea prin intermediul videoclipurilor sale, iar dupa am inceput sa ma uit foarte des si pe blogul ei. Dispune de creativitate, pe care o transpune si in felul in care se imbraca.

20540238582_eff8af5af3_c

Sursa

Care sunt bloggerii vostri preferati? ☺️

Lasă un răspuns

