Beauty

Review: Cremele Rombalsam

Buna, tuturor! ☺️ Intentionam sa ies zilele acestea sa fac niste poze, insa am viroza si nu am putut sa ies din casa. Asa ca m-am gandit ca astazi sa va spun parerea mea despre cremele Rombalsam, despre care auzisem numai laude de la farmaciste.

Trebuie sa recunosc ca am fost putin sceptica in privinta lor. De ce? Promisiuni mari, preturi mici. Cand nu am mai avut crema mea de suflet, Nivea Cream (cea in cutie metalica), am spus ca trebuie sa incerc si alte creme. Eram prin Auchan si am vazut ca Rombalsam are o varietate de ingrediente in cremele lor: cu uree, cu galbenele, etc. Mie mi-a facut cu ochiul cea cu vitaminele A & E.

DSC01660_Fotor.jpg

Aceasta are o textura un pic ciudata: dupa aplicare, se simte ca o masca care te strange putin (eu am aplicat-o in doua straturi, deci nu am avut probleme). Are un miros discret, iar imediat ce o masezi pe piele, fata pare mult mai alba, mai sanatoasa. Eu o aplic seara, dupa demachiere si o las peste noapte sa actioneze.

Pentru mine este important ca seara sa folosesc o crema intens hidratanta (pentru ca in timpul zilei am fond de ten matifiant si pudra pe piele), dar care sa nu aiba aspect uleios.

Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu ea, insa ma bucur ca intruneste toate conditiile necesare pielii mele. Un alt avantaj al ei este, dupa cum am spus si mai sus, pretul mic. A costat 10 RON.

DSC01665_Fotor

DSC01664_Fotor

 

 

 

 

 

Un gând despre „Review: Cremele Rombalsam

Lasă un răspuns

