Beauty

Review: Ojele Essence

Buna, tuturor! ☺️ Am cam prins gustul review-urilor, asa ca astazi va voi spune experienta mea cu ojele Essence.

De curand am primit cadou o oja Essence din Olanda. Am auzit prin intermediul YouTube-ului despre acest brand, dar nu-mi formasem inca o parere concreta deoarece nu incercasem niciun produs de la ei. Parerile bloggerilor erau impartite, asa ca nu am riscat sa cumpar ceva ce, poate, nu mi-ar fi priit. Plus ca in orasul meu nu se gasesc produse Essence.

DSC01696_Fotor

DSC01694_Fotor

Oja primita face parte din colectia Cinderella si este in nuanta 03 Prince Charming. Este un albastru metalic extrem de opac. In fotografii aplicasem 2 straturi, dar rezista foarte bine si doar cu unul. Un lucru care m-a surprins placut este ca nu trebuie sa am pe pensula o cantitate „industriala”, cum ar zice mama, pentru a se observa culoarea. Ceea ce este un BIG UP din partea mea. Ce-i drept, nici nu cumpar eu oje profesionale; cel mai des iau oje de pana in 10 RON. Nu stiu daca cele de la Essence sunt incluse in categoria unor astfel de produse, dar judecand dupa pret (6 EURO) se vor a fi accesibile oricarei persoane. Nu investesc in obiecte pentru manichiura, dar ma astept la rezultate demne de o oja profesionala, de vreo 60 RON. Doar sunt romanca!💁🏻

Inca un aspect care m-a bucurat este durata de uscare. In aproximativ 10 minute manichiura mea a fost gata (timp in care am aplicat baza, 2 straturi de oja + oja incolora deasupra). Nici ojele de la Rimmel London, care pretind ca se usuca in 60 de secunde, nu pot concura cu Essence la aceasta categorie.

Singurul lucru care m-a deranjat un pic la inceput este faptul ca trebuie sa ai MARE rabdare cat timp te dai cu oja. Dupa cum am spus mai sus, nu trebuie foarte mult produs pe pensula si trebuie sa va miscati incet fiindca se pot vedea urmele pensulei, observandu-se unele dungi inestetice. Poate veti avea aceasta problema la inceput, insa, credeti-ma, nu este decat pentru o scurta perioada, pana va acomodati.

Sticluta este destul de mica, are 8 ml si are, deci, pensula de dimensiune mica. Daca aveti degete lungi ca mine, asta ar putea fi un inconvenient. Eu m-am obisnuit in timp, sa nu gasesc oje cu pensula mai lunga.😡

DSC01692_Fotor

Per total, ojele Essence mi se par de buna calitate, iar daca aveti ocazia sa le incercati, va incurajez s-o faceti, fiindca merita. Eu as mai testa si altele de la ei, dar nu se gasesc la mine in Brasov.😓

 

 

 

Lasă un răspuns

