Looks

A ingheta sau a nu ingheta?

Buna, tuturor! ☺️ Va spuneam mai demult ca am avut perioade in care imi indreptam parul cu placa saptamanal, dar ca am renuntat usor-usor la acest obicei. Well, recent am participat la un eveniment mai important, legat de liceu, si am reutilizat, dupa atat de mult timp, placa de indreptat parul. Mi-a placut extrem de mult cum arata parul meu intins, incat am zis ca TREBUIE sa ies sa fac macar cateva poze pentru blog.

Am mers la Turnul Negru (again!) si am avut mare noroc ca era destul de devreme si de frig, astfel ca nu am fost deranjata de alte persoane din apropiere (cum a fost cand am realizat fotografiile de la articolul anterior).

Am purtat o pereche de jeansi bleumarin; cred ca deja v-ati obisnuit cu faptul ca eu port mereu jeansi, de cele mai multe ori mulati. Fiindca intentionam sa mergem de fapt la Turnul Alb, am purtat acele ghete bej pe care le-ati vazut de N ori (am observat ca era prea multa gheata pe trepte, asa ca am zis s-o lasam pe alta data). Jacheta caramizie este cea mai calduroasa  pe care o am, desi nu pare. Va puteti imagina cat de frig era daca am „scos-o de la naftalina”. Am purtat-o peste un pulover gri relativ gros. Nu am accesorizat tinuta cu nimic, am purtat doar o caciula neagra.

DSC01667_Fotor

DSC01672_Fotor

DSC01671_Fotor

DSC01685_Fotor

DSC01674_Fotor

DSC01675_Fotor

3 gânduri despre „A ingheta sau a nu ingheta?

Lasă un răspuns

