Looks

Cozi impletite ca la 7 ani

Buna, tuturor!☺️ Intre 3 referate si 2 comentarii literare pentru „Luceafarul”, mi-am facut putin timp sa ies sa ma relaxez. Si cum altfel daca nu facand cateva poze pentru blog.

In cazul in care va intrebati de ce, Doamne iarta-ma, mi-am facut cozi, let me explain: parul meu era cam gras (a sasea zi de la spalare), iar singura posibilitate ca parul meu sa arate decent este impletitura. And here’s the funny thing: nu stiu sa-mi impletesc parul in niciun fel. Nici macar impletitura clasica din 3 sectiuni. Am 2 maini stangi cand vine vorba de par. Asta este. Cineva drag mie ar spune: „Nu putem fi perfecti, ci doar minunati.”. Cam asa si eu. Noroc cu maica-mea.

Am purtat o pereche de ghete negre cu niste pantaloni negri dintr-un material mai grosut si cu un pulover bej, nici gros, nici subtire, caci vremea s-a imbunatatit. Articolul vestimentar mai  saritor in ochi a fost haina rosie, pe care am purtat-o toata iarna. Este tare calduroasa.

DSC01700_Fotor

DSC01699_Fotor

DSC01703_Fotor

DSC01711_Fotor

DSC01710_Fotor

DSC01712_Fotor

DSC01708_Fotor

DSC01704_Fotor

 

4 gânduri despre „Cozi impletite ca la 7 ani

Lasă un răspuns

