My Universe

Cum sa realizezi un selfie ideal

Buna, tuturor!☺️ Daca ma urmariti pe Instagram, stiti probabil despre dependenta mea pentru selfie-uri. Unii ar spune ca e un fleac, altii ca este o chestiune grava ce necesita o vizita la psiholog (caci se considera a fi o manifestare a narcisismului). Ca este sau nu o boala patologica, selfie-urile sunt prezente in viata a peste 75% din oameni. De ce? Well, greu de explicat per general, dar va voi spune de ce prefer sa-mi fac selfie-uri si nu sa fiu fotografiata de alta persoana: am mai multa rabdare cu mine insami decat ar avea oricine altcineva (cu exceptia lui C.; saraca ia extraveral inainte sa mearga sa ma pozeze).

A reusi sa-ti faci un selfie de 5 * este o adevarata arta, daca e sa ma intrebati pe mine, deci exista si multi factori care influenteaza (pozitiv ori negativ) realizarea acestuia.

  • Rezolutia camerei. Da, stiu, nu toti oamenii isi permit sa investeasca intr-un telefon a carui camera foto are o rezolutie favorabila selfie-urilor. Da, stiu. Am fost si eu in situatia asta. Inainte sa am iPhone 6 am avut un Samsung Galaxy Grand Neo (lung nume mai are…), iar selfie-urile ieseau 70% blurate. Nu spun ca pentru a avea parte de un selfie țais aveti nevoie de un telefon de 3000 RON. Nu. Exista si telefoane cu camere bune care sunt ceva mai ieftine, precum Samsung Galaxy S3, Lg G3 sau Asus Zenfone 2 Selfie.
  • Lumina. Consider ca este cea care face diferenta. Cand faceti un selfie, este recomandat sa va aflati in lumina naturala, fiindca flateaza trasaturile fetei. De asemenea, de obicei selfie-urile se fac astfel incat sa fii „batut” de lumina in fata, dar nu exagerat pentru ca veti miji ochii sau vor aparea dungi inestetice pe fata. Si nu, nu ne dorim asa ceva.
  • Unghiul in care tinem telefonul. Aici totul depinde de voi. Este bine stiut faptul ca fata umana nu este 100% simetrica. Spre exemplu, eu cand aveam vreo 6-7 ani am cazut si am dat cu fata de asfalt, astfel ca mi-am lovit nasul destul de rau. Pe langa o mica cicatrice, astazi din partea dreapta se poate observa cu usurinta o mini-cocoasa pe nasul meu. Asadar, acesta este motivul pentru care MEREU pozez din unghiul stang. Sfatul meu este sa va alocati intr-o zi cateva minute in care sa faceti selfie-uri din toate unghiurile fetei pentru a vedea care este cel care trebuie evidentiat. Daca stiti deja ce parte a fetei vreti sa ascundeti (ca si in cazul meu, de altfel), cu atat mai bine!
    De asemenea, este important si unghiul in care tinem telefonul. Este de dorit ca telefonul sa fie tinut la o distanta de 40-45 cm si cu 5 cm deasupra fruntii pentru a fi evitata gușa.
  • Fundalul sau backgroundul. Nu stiu de ce am ales sa inchei cu acesta… Este probabil cel mai important aspect de luat in considerare. Zau, nimeni nu-si doreste sa intre pe Facebook sau Instagram si sa vada un selfie cu voi langa un tomberon sau in dormitorul vostru cu patul nearanjat si ciorapi pe jos. This ain’t cute! Din fericire, exista si o portita de scapare, in cazul in care ati realizat un selfie/ o fotografie intr-un background nefavorabil. Aplicatia Snapseed (se gaseste in App Store si Google Play) va ajuta sa stergeti anumite elemente ce nu ar trebui sa se afle in imagine, fara a arata ca si cum ati folosit o radiera electronica.

Acestea sunt cele mai importante aspecte de luat in calcul cand vreti sa faceti un selfie ideal. O ultima recomandare ar fi sa aveti rabdare cu voi insiva. „Nimeni nu s-a nascut invatat” spune o vorba din popor. Luati in considerare cele mentionate mai sus, dar mai presus de orice, zambiti! Un zambet poate salva pana si un selfie care nu se incadreaza intr-un fundal bun, ori unghi.☺️

Iata o selectie fina cu selfie-uri realizate de subsemnata:

12821943_1047305091979157_233314829_n

IMG_0403

IMG_0530

IMG_0230

IMG_0296

Processed with VSCOcam with a6 preset

 

 

 

 

Lasă un răspuns

