My Universe

Despre mine (Leapsa)

Buna, tuturor! ☺️ Am fost nominalizata de Mara la aceasta leapsa (multumesc, Mara!) asa ca here you have it!

SUNT sufletista, ambitioasa, sincera, imprevizibila, realista, posesiva, egoista, simt mereu nevoia de a avea control absolut asupra a tot ceea ce ma inconjoara. In caz contrar, anxiety strikes again.

AS VREA SA PASTREZ in viata mea doar persoanele care ma apreciaza la justa mea valoare.

MI-AS FI DORIT sa nu fiu atat de timida, sa am curaj sa spun ceea ce cred indiferent de situatie.

NU IMI PLACE cand sunt luata de proasta (nu sunt, mereu imi dau seama cand sunt mintita), cand vorbesc si sunt ignorata de ceilalti, cand muncesc si altii primesc credite pentru efortul depus de MINE.

MA TEM de orice; de la insecte si serpi, la intuneric si inaltimi, la lift. Totusi, imi este extrem de teama sa raman singura.

IMI PLACE SA scriu (desi am cam tras chiulul in ultima perioada), sa ascult muzica, sa ma uit la seriale, sa realizez fotografii, sa citesc, sa ma machiez, sa vorbesc cu persoanele importante din viata mea…

NU SUNT optimista, vad mereu partea goala a paharului. Stiu ca nu este ok, dar asa am fost obisnuita de mica. Cred ca de vina este obsesia mea pentru perfectiune.

IUBESC familia, pe C., pisicile, pe Lana del Rey, blogurile, zapada, limonada, un pahar de Martini alb cu gheata, jeansii skinny, „Urzeala tronurilor” (abia astept 24 aprilie!), etc.

CANT cand aud o melodie cunoscuta. Din pacate pentru cei din jur, nu am voce. Mi-am dat seama de asta cand aveam castile in urechi si cantam cu patos o melodie de-a lui Hozier si m-am inregistrat pe telefon. Mai este necesar sa va spun ca mi-au plans urechile cu lacrimi de sange cand mi-au auzit vocea de privighetoare ambulanta? NU.

NICIODATA nu „dau cu periuta”. Nu suport lingusitorii.

RAR cheltui bani pe haine. Stiu ca veti zice ca glumesc, adica pana la urma blogul meu este despre moda, frumusete si stil de viata. De obicei imi place sa incerc tot felul de combinatii dintre obiectele vestimentare pe care le am. EXTREM DE RAR ma incumet sa imi cumpar, iar daca o fac, o fac din nevoie (fie am nevoie de ceva nou, fie de ceva mai deosebit).

PLANG de fiecare data cand scriu poezii, fiindca sunt inspirate de anumite trairi personale.

SUNT CONFUZA cand nu cunosc anumite locatii, in orele de mate (uneori), de fizica + info (MEREU!).

AM NEVOIE DE stabilitate emotionala, de iubire neconditionata, de succese in viata, de bani. 😂

AR FI TREBUIT sa nu-mi ofer sentimentele pe tava unor persoane.

AS PUTEA sa nu mai visez atat de mult, ci sa ma apuc serios de a-mi atinge scopurile.

VREAU sa fiu mereu cea mai buna in tot.

20160312093117-3_Fotor

In continuare, nominalizez pe:

Lasă un răspuns

