Beauty

Cum imi ingrijesc tenul

Buna, tuturor! ☺️ De-a lungul anilor, m-am confruntat (si continui sa lupt) cu unele probleme ale tenului. Pentru ca voi sa va faceti idee, tenul meu este mixt: gras in zona T, normal pe obraji si uscat pe frunte. Din aceasta cauza, de ani intregi tot incerc sa mi-l protejez de factorii care se incapataneaza cu inversunare sa mi-l distruga in totalitate. Am decis sa scriu acest articol acum, deoarece pielea fetei mei nu a aratat niciodata mai bine, deci inseamna ca ceea ce fac, fac bine! 💆🏻

Pentru inceput, trebuie sa va spun ca port aproape zilnic fond de ten; asta sa fie pacatul meu. Am porii dilatati in zona barbiei si a nasului, iar un simplu corector nu are puterea de acoperire suficient de mare ca sa-i neutralizeze. Multa lume va spune: „Pai daca porti atat de mult fond de ten, de ce te mai plangi ca ai probleme cu pielea?”. Lucrurile nu stau asa. Problemele am inceput cu mult inainte sa „descopar” lumea magica a makeup-ului. Sunt constienta ca fondul de ten dauneaza in felul sau, motiv pentru care incerc sa „compensez”, ingrijindu-l constant. Astfel, pe timpul zilei port fond de ten & co, iar seara acord o atentie sporita ingrijirii.

Mereu, inainte de a aplica fondul de ten, aplic o crema mai grasa, in loc de primer. Iarna am folosit-o pe cea de la Avon in cutie albastra (avea o consistenta laptoasa, lipsita de miros si hidrata minunat pielea). De prin februarie am inceput sa o folosesc pe cea in cutie rosie, care este de fapt o emulsie, insa imi place ca se intinde foarte bine fondul de ten dupa aplicarea ei. Intrucat primavara a sosit, si odata cu ea, si soarele orbitor, a trebuit sa ma conformez, asa incat am inceput sa-mi aplic crema cu protectie solara, de asemenea de la Avon. Imi plac cremele de la ei pentru ca sunt accesibile la pret si isi fac treaba decent.

DSC01725_Fotor

DSC01724_Fotor

DSC01731_Fotor

Demachierea este extrem de importanta, stiti si voi asta. Este, as putea spune, cel mai important pas spre e piele sanatoasa si frumoasa. Am tot avut X demachiante, dar de aproximativ un an il folosesc pe cel de la Doina. Cu siguranta mamele/ bunicile voastre stiu despre ce vorbesc.😂 Este ieftin (undeva la 7 RON) si ulterior au mai fost concepute altele si pentru diferite tipuri de ten. Eu il folosesc pe cel pentru piele normala si sunt multumita de el, desi singurul lui dezavantaj este faptul ca necesita clatire dupa. Insa per total este OK.

DSC01717_Fotor

Dupa ce ma demachiez, imi aplic pe fata doua straturi de crema cu vitamina A & E de la Rombalsam. Am facut un review AICI. Sunt la al doilea tub si sunt in continuare incantata de ea.

DSC01726_Fotor.jpg

Exista, totodata, si cazuri cand pielea mea o face pe nebuna si am nevoie de hidratare maxima (cum ar fi iarna) si apelez cu incredere la crema aceasta de la Nivea. Este foarte buna nu numai pentru ten, dar si pentru alte zone. Eu obisnuiesc sa o aplic mereu dupa epilari, pentru ca-mi calmeaza pielea in cateva minute. AH-MAZING!

DSC01727_Fotor

Voi ce produse folositi pentru a va ingriji tenul?

Lasă un răspuns

