Looks

Go bold or go home

Buna, tuturor!☺️ Astazi am avut o zi interesanta: am decis sa optez pentru un ruj rosu aprins. Daca ma cunoasteti, stiti probabil ca nu apelez la culori atat de puternice. Nu consider ca ma caracterizeaza, asa ca le evit pe cat posibil. Dimineata asta am simtit nevoia unei schimbari, astfel incat am ales un ruj rosu din arsenalul meu.

Pentru ca intotdeauna mi-a placut sa cred ca femeile increzatoare in ele insele poarta aceasta nuanta pe buze, am incercat sa construiesc o tinuta cu influente army si classy. Mi-am impletit parul in 2 cozi (mai bine zis, mama le-a impletit, caci eu am 2 maini stangi) fiindca nu-mi statea nicicum, si sa nu uitam de caldura… Piesa de rezistenta a outfit-ului a fost perechea mea de pantofi Oxford de la Stradivarius. Don’t worry: au perforatii.

Am purtat:

Tricou: C&A;

Jacheta kaki: Second hand;

Jeansi: Stradivarius;

Pantofi: Stradivarius;

Geanta: Avon;

Ochelari aviator: C&A.

Enjoy the photos!

DSC01743_Fotor

DSC01753_Fotor

DSC01756_Fotor

DSC01757_Fotor

DSC01760_Fotor

DSC01762_Fotor

DSC01769_Fotor

DSC01770_Fotor

DSC01776_Fotor

DSC01778_Fotor

DSC01797_Fotor

Lasă un răspuns

