Looks

Sacoul colorat: un must-have al sezonului

Buna, tuturor! ☺️ Aceasta saptamana care se afla pe sfarsit mi-a oferit atat de multa liniste si atat de mult timp pentru mine incat am reusit, in sfarsit, sa termin de citit cartile pe care le incepusem de multa vreme (ceea ce este de-a dreptul wow!). Va puteti da seama, deci, ca nu prea am reusit sa-mi parasesc casa, insa astazi am facut o scurta plimbare in natura. Nu-mi dau seama niciodata cata nevoie am de ea, pana cand nu ma aflu intr-un cadru precum este cel din imagine:

DSC01816_Fotor

Intr-o alta ordine de idei, am ales sa port un sacou caramiziu (piesa de baza a outfit-ului), peste o camasa alba, subtire, cu model pe partea dreapta. Jeansii „prespalati” au oferit tinutei un aer degajat, asa cum imi place mie in general sa ma imbrac. Btw, sunt eu singura tembela careia ii place ca pantalonii sa fie indoiti inauntru, astfel incat sa fie evidentiate gleznele? 😋 Am asortat o geanta aurie tip postas cu niste pantofi Samsonite, de asemenea aurii. Ca accesorii, am avut 2 bratari aurii cu pietricele si un lantic cu 3 pene in culoarea piersicii.

Despre sacoul caramiziu (sau colorat in general) nu am prea multe sa va spun. Il consider perfect pentru perioada primaverii, cand este racoare afara. Sacourile ofera prestanta tinutei, dar eu, personal, ador ideea de a purta sacourile peste tricouri. Poate intr-un articol viitor voi compune un astfel de outfit. Sunt de parere ca orice persoana (femeie, barbat) trebuie sa detina macar un sacou in garderoba.

Enjoy the photos!

DSC01804_Fotor

DSC01803_Fotor.jpg

DSC01805_Fotor

DSC01806_Fotor

DSC01807_Fotor

DSC01825_Fotor

DSC01828_Fotor

DSC01833_Fotor

DSC01812_Fotor

13059639_1081514368558229_1067689223_n_Fotor

DSC01835_Fotor

Lasă un răspuns

