Looks

Vesta din plana artificiala – O investitie versatila

Buna, tuturor! ☺️ Am avut o saptamana cam dezorganizata, nu prea am putut sa ma impart intre toate treburile ce necesitau, desigur, planuri bine puse la punct. Nu stiu ce se intampla, dar, in ultima perioada, nu m-am prea descurcat cu timpul. Traiesc inconjurata de stres. Ma bucur ca mai am doar o teza de dat luni, iar dupa ma pot relaxa cat de cat. Abia astept vacanta de vara, si nu prea. Sa va explic pe scurt: meditatii, invatat pentru facultate, lectura obligatorie, teme de vacanta, etc., etc., etc. Anyways, let’s get into our business here.

Am fost ieri intr-o scurta plimbare in aer liber, bun prilej sa-mi relaxez mintea. Inca incerc sa-mi revin din perioada de convalescenta. De ce sa mint? Nu ma simt refacuta. Cred ca am gresit intorcandu-ma la scoala dupa doar atat timp. 😓

Am purtat sambata un pulover crem cu o pereche de jeansi bleumarin (Stradivarius). Elementul care a stat la baza intregii tinute a fost vesta din blana artificiala. Pentru mine, personal, nu este vreo mare diferenta ca hainele sunt din piele/ blana naturala ori artificiala, cu toate ca prefer incaltamintea naturala datorita calitatii mai bune. Ideea este ca in fotografii nu se vede atat de diferit. Da, ca un paradox, sunt impotriva cruzimii fata de animale. Vesta asta este no-brand, cumparata de vreo 2 ani, si arata cu mult mai bine decat cele din Stradivarius. Trebuie sa recunosc, Stradivarius m-a lasat cam dezamagita; stiti cat de mult imi place magazinul acesta, desi in ultima perioada l-am „inselat” cu H&M. In fine, vesta de blana poate fi un element extrem de versatil, asta daca si culoarea este una neutra. De asemenea, pot fi purtate in aproape toate anotimpurile (exceptie vara) cu camasa, cu pulover (ca si in pozele de mai jos) ori chiar cu o jacheta de piele. Posibilitatile sunt direct proportionale cu creativitatea voastra. ☺️

Enjoy the photos!

DSC01891_Fotor

DSC01895_Fotor

DSC01892_Fotor

DSC01877_Fotor

DSC01881_Fotor

DSC01890_Fotor

DSC01900_Fotor

DSC01904_Fotor

DSC01905_Fotor

 

Lasă un răspuns

