Looks

Decupata & lesinata

Buna, tuturor! ☺️ Sper ca ati avut parte de un weekend minunat, la fel ca mine. La mine, in Brasov, a fost extreeem de cald (in jur de 26 de grade), asa incat, am purces sa fac niste poze pentru acest look post.

Trebuie sa recunosc ca nu am fost prea inspirata sa ma imbrac in aceasta rochie de la H&M, deoarece, repet, a fost foarte, foarte cald. Desi intreg spatele este decupat in V, materialul rochiei fiind ceva supraelastic, aproape ca am lesinat de cald. O am din 2014 si a fost un adevarat chilipir (40 de lei?!). Am purtat-o cu niste strampi negri (again, neinspirata) si cu o pereche de tenisi Converse (care desigur ca nu se vad in poze 🙄). Nu am purtat niciun accesoriu care sa sara in ochi, ci doar un choker si 2 inele din argint. Am avut o geanta tip postas, de-a dreptul minuscula, in care bineinteles ca nu mi-au incaput portofelul si pachetul de servetele. Here’s a funny thing: am avut la mine si o jacheta din piele (artificiala), in caz ca avea sa-mi fie prea frig. 😂 Evident ca nu am imbracat-o.

Enjoy the photos!

13323984_1101640836545582_1115209958_o

13313796_1101782746531391_1539161907_o

Unknown-4_Fotor

Unknown-8_Fotor

Unknown-1_Fotor

Unknown-2_Fotor

Unknown-3_Fotor

Lasă un răspuns

