Looks

Pitiponceala absoluta la mall

Buna, tuturor! ☺️ Nu sunt adepta fotografiilor din zonele „populate” ale Brasovului, cu atat mai putin la mall. Ei, iata ca am comis-o! Datorita programului aglomerat pe care il am in continuare (vacanta e la o departare considerabila), am fost nevoita sa realizez pozele la mall. Da, ati citit bine. Mai exact la Coresi. Brasovul nu ofera multe posibilitati bloggerilor (eu mai am vreo 2,3 locatii de exploatat), iar zona acestui mastodont de mall este curata, cu spatii verzi si pe alocuri nepopulata. Unde mai pui ca e vizavi de locul unde fac meditatii. Mai pe scurt, mi-a fost mai la indemana sa o fac pe fashionista la mall (ca o veritabila domnita de Dorobanti), decat sa ma deplasez si sa irosesc, astfel, o alta locatie ingrijita (coming soon, sper). No need to judge me. M-am mustrat singura de indata ce a inceput sa bata vantul, iar parul meu minunat si cret a luat-o razna, ca la un impuls, bineinteles. Cam asta a fost reactia mea:

DSC01923_Fotor

Trecand peste aceasta premiera, in viata mea nu s-au produs prea multe schimbare. Totul e aproape la fel (mai putin faptul ca in loc de 10 proiecte, mai am doar unul  🎉). Sunt stresata pana peste cap cu organizarea majoratului. Yup. Fac 18 ani luna aceasta. A mai ramas foarte putin timp, iar eu nu am o lista concreta cu cei ce vor veni, nu stiu locatia, etc. , etc. Unde mai pui ca nu dau de permis. Un fel de „No car, no cry” (aluzie la melodia lui Bob Marley, „face sens”, huh?). Anyways, de abia astept sa vina vacanta, nu pentru ca as freca menta 24/24 (pentru ca v-am spus recent ca vacanta mea de vara nu va fi practic o vacanta, ci mai degraba o perioada de studiu cu/ fara profesor in care o sa ma pot odihni mai mult, sper).

Da, stiu ca v-ati plictisit deja. Imi plang singura de mila. Sper sa o faceti si voi cand veti fi la piscina, iar eu in casa cu hexaclorociclohexanul si cu carboxipeptidaza.

Am purtat un tricou basic de la Stradivarius, iar peste am avut o jacheta din denim, de la un magazind second-hand. Jeansii sunt tip preworn si sunt din Bershka, iar tenisii sunt Converse. Fiindca m-am trezit cu noaptea-n cap, nu am aplicat pe fata un machiaj complet, ci doar putin fond de ten in zona ochiilor, rimel, fard de sprancene si un gloss.

Enjoy the photos!

DSC01914_Fotor

DSC01919_Fotor

DSC01922_Fotor

DSC01920_Fotor

DSC01933_Fotor

DSC01934_Fotor

DSC01930_Fotor

DSC01913_Fotor

Lasă un răspuns

