Beauty

Review: Samponul regenerant Gerovital Plant

Buna, tuturor! ☺️ Stiu ca in ultima perioada am tot postat articole cu outifit-uri sau articole vestimentare, asa ca m-am gandit ca astazi sa fac ceva mai basic, un review.

Cine ma cunoaste stie ca nu sunt foarte incantata sa incerc produse, mai ales daca nu am nicio idee despre ele. Ma rog, de Gerovital am auzit cu totii si, de asemenea, stim ca sunt de calitate. Am fost reticienta cand am cumparat acest sampon din DM, motiv pentru care am ales varianta travel size (40 ml).

DSC01941_Fotor.jpg

Trebuie sa va spun ca a fost foarte, foarte ieftin (in jur de 2 lei). Nu are miros puternic, se simte putin in timpul samponarii, dar mai apoi, dispare treptat. Stiu ca sunteti multe care nu suportati mirosurile, asa ca no need to worry. De asemenea, face fooooarte multa spuma. Pentru lungimea parului meu a fost suficienta o cantitate mica, cat o maslina (such comparatie 😂). Fiind din gama Gerovital Plant, contine extracte de brusture, coada calului, mesteacan, rosmarin si salvie.

DSC01943_Fotor.jpg

Eu nu l-am folosit doar pe el, ci in tandem cu Avon Supreme Oils. So far, au „lucrat” bine impreuna. Tocmai ce am terminat tubul de 40 ml, dar cu prima ocazie il voi reachizitiona, de aceasta data, in varianta mare.☺️

 

Lasă un răspuns

