Looks

Aproape „toata in negru”

Buna, tuturor! ☺️ Sper ca ati avut o duminica placuta, ca si a mea, de altfel. Sambata mi-am tinut majoratul (ati vazut probabil si pe Instagram), alaturi de o parte din persoanele dragi sufletului meu, iar fiindca astazi a fost cald, am profitat si am facut o scurta plimbare prin parc. Si bineinteles ca orice plimbare a mea se lasa cu fotografii. ☺️ Si, da, mi-am intins parul cu placa. Si, da, in continuare imi place mai mult asa decat cu buclele mele naturale. 😌

Am purtat o bluza neagra, fara maneci, din H&M cu o pereche de pantaloni negri extreeeem de fini la atingere, tot din H&M. Va spuneam intr-un articol anterior ca l-am tradat pe Stradivarius in favoarea H&M-ului. Trebuie sa recunosc ca in ultima perioada am gasit articole vestimentare pe placul meu acolo. Inca mai am chestii faine in wishlist. 😋 In picioare am purtat o pereche de balerini bleumarin din Otter, dintr-o colectie anterioara. Dragii de ei mi-au ramas mici, daaar ii port in continuare, chit ca imi fac rani. Nu sunt singura persoana care sufera pentru moda, nu-i asa? Geanta alba din piele mi-a completat frumos tinuta, ca sa nu fiu „toata in negru”(„Zice lumea ca esti in doliu, mai, mama, mai!”). Singurul accesoriu pe care l-am adaugat tinutei a fost un ceas Tissot.

Enjoy the photos!

DSC01958_Fotor

DSC01951_Fotor

DSC01978_Fotor

DSC01946_Fotor

DSC01947_Fotor

DSC01945_Fotor

DSC01944_Fotor

DSC01949_Fotor

DSC01950_Fotor

DSC01955_Fotor

DSC01973_Fotor

DSC01988_Fotor

Lasă un răspuns

