Looks

Ziua Internationala a Iei – 2016

Buna, tuturor! ☺️ Articolul de astazi este unul special pentru mine. De ce? Trateaza un trend pe care continui sa-l iubesc cu toata fiinta mea, hainele cu tematica traditionala, dar,  mai presus de asta, este un fel de throwback deoarece, in urma cu exact un an, a luat nastere Shine Avec Style. 🎉

Totul a inceput ca un hobby, pentru ca eram extreeem de plictisita in vacanta de vara. Mi-am luat inima in dinti si mi-am creat contul pe WordPress. Trebuie sa recunosc, nu a fost primul blog pe care scriam. Am avut in trecut mai multe, cu tematici diverse: blog personal unde imi asterneam gandurile si grijile, blog de retete culinare (Yup, I did that too 😂), chiar si un blog in care publicam vechi articole de presa despre diversi actori (erau mai ales reviste din vremea comunista), toate fiind pe platforma Blogspot. Avusesem un singur blog pe WordPress in care incepusem cateva capitole dintr-o carte pe care probabil nu o voi publica niciodata. Dar sa nu dramatizez! Le-am sters fara pic de ezitare (regret totusi acele capitole) si mi-am facut curaj sa-mi creez altul. Cand m-am hotarat asupra aspectelor precum continutul, calitatea fotografiilor sau „instrumentele” necesare, nu am simtit niciun pic de incordare. Dimpotriva. Eram entuziasmata ca puteam cultiva niste pasiuni mai vechi: moda, machiajul si scrisul. Singurul moment de teama, as putea spune, a fost luarea angajamentului. Trecutul meu ca blogger era presarat cu foarte multe pauze lungi, ajungandu-se mereu la momentul in care stergeam blogul respectiv. Cand am apasat „Create a blog” mi-am promis mie insami ca de data aceasta voi fi mai ambitioasa si voi posta frecvent.

Am inceput cu pasi timizi. Imi era frica sa-mi arat adevarata fata, sa-mi afirm chiar si identitatea. Aceasta teama a ramas in continuare, dar sper ca in curand sa se duca pe apa sambetei. Initial, blogul trebuia sa fie o colaborare cu prietena mea cea mai buna, mademoiselle C., insa a preferat sa ma ajute din spatele camerei de fotografiat, locul ei preferat. M-a ajutat constant, asa ca ei trebuie sa-i multumesc ca am reusit sa indeplinesc aceasta promisiune personala. Ea a realizat 75% dintre fotografiile de pe Shine Avec Style, cu profesionalism si devotament, restul fiind opera maica-mii. Cu ea am avut mai mult de lucru, nefiind tocmai o experta in focalizarea imaginilor, insa progresele sunt vizibile. So, thanks, mum! 💙

Imi place sa cred ca blogul meu a evoluat in ceea ce priveste calitatea continutului. Singura am fost nevoita sa invat sa editez fotografii, sa caut locatii avantajoase pentru viitoarele sedinte foto, sa imi sacrific timpul liber. Am refuzat sa consider Shine Avec Style un hobby, l-am transformat intr-o datorie fata de voi, cititorii mei, si fata de mine.

Stiu ca probabil ati imbatranit citind palavragelile mele lacrimogene. Vreau doar sa va multumesc tuturor, atat celor care ma urmariti pe social media, cat si celor ale caror bloguri le urmaresc cu drag.

Cat despre articolul despre Ziua Internationala a Iei, stiti ca imi plac tinutele casual. Daca as putea, m-as imbraca MEREU in conversi si in pantaloni palazzo. Stiti cu siguranta aceasta pereche de pantaloni negri din H&M din articolul anterior, asa ca nu mai are rost sa va spun cat de mult ii iubesc. De conversi stie toata Romania ca nu pot trai fara ei, sunt amantii ideali. Despre ie, insa, sunt multe de spus. Nu stiu daca v-am zis vreodata, dar o parte din familia mea isi are originile in zona Fagarasului. Asadar, va puteti imagina mostenirea vestimentara! Detin multe ii, dar aceasta este preferata mea. Materialul este o panza din in topita si extreeem de fina la atingere. E o adevarata bucurie sa o imbraci. Imi place promovarea elementelor etnice. Simt ca sunt unele dintre putinele lucruri ramase intacte din Romania de altadata.

Enjoy the photos!

DSC02027_Fotor

DSC02016_Fotor

DSC02004_Fotor

DSC01996_Fotor

DSC01995_Fotor

DSC02002_Fotor

DSC01997_Fotor

DSC01999_Fotor

DSC02021_Fotor

DSC02007_Fotor

DSC02008_Fotor

DSC02018_Fotor

DSC02026_Fotor

 

 

 

Lasă un răspuns

