Looks

O copiez pe maica-mea

Buna, tuturor! ☺️ Sper ca ati avut o saptamana frumoasa si linistita. Eu m-am bucurat de o vreme relativ placuta, cu toate ca mie nu imi place caldura. Probabil va intrebati de ce articolul de astazi poarta un asemenea nume. Well, adesea ma gasesc scotocind prin dulapurile maica-mii dupa haine interesante, retro, care s-ar potrivi cu anumite tinute casual ale mele. Am ales de aceasta data un costum deux-pieces in nuante de verde, mov, rosu etc. Basically, culori tomnatice. Daaa, stiu ca inca e vara. Trust me, am calendar. Dar imi place sa fiu rebela si sa combin articolele vestimentare in asa fel incat sa se potriveasca oricarui anotimp.

Costumul deux pieces al maica-mii este din bumbac 100%. Topul se incheie cu nasturi si este extreeeem de vaporos; de fiecare data cand batea vantul mi se desfacea partea de jos, aratand populatiei brasovene abdomenul meu lipsit de patratele. Pantalonii sunt din categoria palazzo, cu toate ca nu sunt extrem de largi. Turul este foarte mare, iar fiindca imi erau mari si nu am fost inspirata sa iau o curea (#genius), imi stateau pe solduri destul de decent. Nothing to complain about them.

In picioare am purtat o pereche de sandale alb cu negru, cu toc de 8 cm, achizitionati de la Ioana Shoes. Am avut un noroc chior, literalmente. I-am luat redusi de la 350 de lei, cu 50 de lei. Socul persista. Sunt destul de comozi, nu ma pot plange. Singurul inconvenient este o mica rana facuta de bareta din fata, aia cu fundita. Dar se rezolva cu un plasture.

Geanta pe care am avut-o este din Deichmann, primita cadou de ziua mea de la mademoiselle C. Este modelul office, pe care il iubesc din adancul inimii si caruia i-am dedicat un articol intreg, anul trecut (click AICI). Materialul imita perfect pielea de sarpe, iar culoarea este un verde kaki absolut superb.

Last but not least, cerceii maro cu care am accesorizat tinuta mi-au mancat viata. Sunt foarte grei din cauza pietrelor si mi-au ucis urechile cat timp am facut pozele.

Enjoy the photos!

DSC02031_Fotor

DSC02037_Fotor

DSC02038_Fotor

DSC02051_Fotor

DSC02045_Fotor

DSC02047_Fotor

DSC02034_Fotor

DSC02048_Fotor

DSC02049_Fotor

DSC02054_Fotor

DSC02068_Fotor

DSC02076_Fotor

Un gând despre „O copiez pe maica-mea

Lasă un răspuns

