Looks

Casual elegance

Buna, tuturor! ☺️ V-ati gandit vreodata cum este sa purtati o tinuta eleganta, dar in acelasi timp, extrem de comoda? Trebuie sa marturisesc ca eu nu am reusit sa imbin articole vestimentare astfel incat sa arat fancy si sa ma simt bine. Pana ACUM.

M-am gandit pur si simplu la nevoile mele pentru a ma simti bine. Port foarte rar fuste, deci pantalonii sunt un must-have. Nu neaparat cei mulati. Si totusi, eleganta suprema este atribuita rochiilor. Dar ca o matematiciana ce (nu) sunt: ROCHIE+ PANTALONI= SALOPETA. Well, am optat pentru o salopeta neagra, dintr-un material surprinzator de calitativ, avand in vedere ca este cumparata de pe un site cu articole fabricate in China. Este vorba despre AliExpress. Mi-am luat inima in dinti si, desi mi-am promis ca nu voi mai face shopping online, am facut-o. Am cumparat aceasta salopeta din poliester cu aproximativ 14 $, ceea ce a fost minunat, tinand cont ca mi-am propus sa nu cheltui prea multi bani. Este foarte comoda, singurul dezavantaj la ea, ca si la alte salopete, este ca trebuie sa te dezbraci pe jumatate cand mergi la toaleta. Overall, m-am simtit foarte bine in ea, nu am transpirat si nu am fost nici dezgolita.

Ca sa para a fi un outfit fancy am hotarat sa incalt o pereche de sandale cu toc de 8 cm, achizitionate de la Ioana Shoes. Consider ca inaltimea asta este singura care ma avantajeaza pe mine, tinand cont ca eu am 1.76. Sunt confortabile, am rezistat in ele undeva la 7-8 ore, ceea ce este un record pentru mine. Am purtat, de asemenea, o geanta alba, din piele, tip postas. De obicei, pe aceste genti le port crossbody, dar ca tinuta sa para mai eleganta, am tinut-o pe umar, in felul clasic. Un element foarte classy a fost aceasta pereche de manusi supraelastice, negre. I-au apartinut bunicii, dar era pacat sa stea, bietele, in dulap, nepurtate… La categoria bijuteriilor sunt de mentionat: bratara mea Pandora, un colier din argint cu medalion cu luna, soare si stea, o brosa argintie in forma de floare si o pereche de cercei in forma de inimi de la Avon.

Enjoy the photos!

Salopeta: AICI

Bratara: Pandora

Sandale: Ioana Shoes

Brosa & Cercei: Avon

DSC02100_Fotor

13624732_1126952160681116_580860627_n

DSC02080_Fotor

DSC02085_Fotor

DSC02086_Fotor

DSC02092_Fotor

DSC02082_Fotor

DSC02083_Fotor

DSC02090_Fotor

Un gând despre „Casual elegance

Lasă un răspuns

