Looks

Boschetii-s a doua casa a mea

Buna, tuturor! ☺️ Stiti probabil ca sunt o impatimita a plimbarilor prin natura. Stiti, de asemenea, ca mereu fac poze pentru blog cand nu imi propun. Este cazul si acestui articol.

Ca sa reusim sa realizam fotografiile din articolul acesta am sarit de-a dreptul intr-o rapa, prin boscheti, bineinteles, pentru ca am fost de-a dreptul geniale si nu am observat niciodata, de cand ne tot perindam prin zona Tampa, ca exista niste trepte. Aceste trepte fiind foarte accesibile. Ceea ce ne face sa parem niste cretine, dar e ok. Stim si noi asta.

Tinuta mea a fost compusa din bluza costumasului dintr-un articol anterior (click AICI daca nu l-ati vazut inca) si perechea de pantaloni preferata a momentului, cea din H&M. Va spuneam recent ca H&M a devenit magazinul in care intru prima data cand sunt la mall. Sfat: au reduceri foarte atragatoare. Mi-au facut cu ochiul deja cateva articole vestimentare. In picioare am purtat o pereche de tenisi de la Converse, care sunt foarte comozi si versatili. V-am spus de 1000 de ori ce amanti minunati sunt. Ochelarii de soare sunt favoritii mei. Ii am de 2 ani din C&A, achizitionati cu 23 de lei, ceea ce e awesome. Iubesc ochelarii tip aviator, indiferent ca sunt purtati de o femeie sau de un barbat. Simply the best.

O „prospatura” in garderoba mea este aceasta geanta tip postas, pe care eu aleg sa o port crossbody. Este comandata de pe Aliexpress. A ajuns la diferenta de vreo 3 saptamani fata de salopeta, adica dupa aproximativ o luna de la plasarea comenzii. Nu-mi pot exprima in cuvinte repulsia fata de Posta Romana. Cum se face ca obiectele comandate de pe site, si livrate din Asia, ajung in Romania in maxim 2 saptamani, iar din Bucuresti in Brasov dureaza o luna, 2?! Mi-e scarba.

Enjoy the photos!

Pantaloni: H&M

Tenisi: Converse

Ochelari: C&A

Geanta: AICI

IMG_1861_Fotor

IMG_1863_Fotor

IMG_1875_Fotor

IMG_1852_Fotor

IMG_1866_Fotor

IMG_1869_Fotor

IMG_1872_Fotor

IMG_1876_Fotor

IMG_1880_Fotor

IMG_1884_Fotor

IMG_1849_Fotor

IMG_1864_Fotor

IMG_1871_Fotor

IMG_1878_Fotor

Lasă un răspuns

