Looks

Potop vs. Cuptor

Buna, tuturor! ☺️ Sper ca ati avut parte de un sfarsit de saptamana minunat. Ultima saptamana s-a dovedit a fi cu suisuri si coborasuri pentru mine. Am finalizat un proiect extrem de drag mie (de abia astept sa repet experienta, cel mai probabil in iarna) si inca incerc sa-mi ajustez programul. Sunt pe cale sa ajung la zi cu serialele mele preferate (The Originals, The Vampire Diaries, The Tudors), dar am inceput si altele (Ally McBeal, American Horror Story) si sper sa reusesc sa mai ies si din casa, nu de alta, dar de cand a inceput vacanta am fost housebound, petrecandu-mi aproape tot timpul liber citind si uitandu-ma la seriale. Anyways, asa imi place mie sa pierd timpul. Multi nu inteleg placerea mea de a sta acasa in loc sa stau in oras, la o cafenea.

Fotografiile din acest articol au fost realizate cu telefonul mobil, pentru ca bineinteles ca am uitat sa-mi incarc bateria aparatului. Cu totii stim ca sunt predispusa la Alzheimer la batranete, adica pe la 30-35 de ani (jk). Am plecat de acasa pe la 11 si ploua cu galeata si era frig, astfel ca m-am imbracat adecvat: o bluza roz din bumbac (destul de groasa, desi nu pare), jacheta de piele, jeansi si pantofi tip Oxford. Partea „superba” a acelei zile a fost ca m-am intors acasa vara. S-a incalzit brusc intr-un haaaal ca imi venea sa ma dezbrac pe strada (dar hei, nu am facut asa ceva).

Revenim la detaliile outfitului. Bluza roz este o achizitie mai recenta, dintr-un magazin Second Hand, fiindca mi-a placut enorm culoarea. Am cumparat-o cu 2 lei, ceea ce e super. Jeansii sunt o proasta achizitie din Stradivarius. Va spuneam de curand ca pantalonii de aici au devenit niste dureri de cap, din cauza faptului ca se decoloreaza dupa fiecare spalare. In fine, intentionez sa ii port atat cat imi va permite discrepanta dintre nuante. Jacheta mea din piele (ecologica) este din Orsay si o am de anul trecut. M-am indragostit pe loc de ea cand am vazut acele detalii frumoase de la umeri. Cand am cumparat-o, mi-am dat seama ca nu o sa vad pe strada alte persoane purtand-o. In picioare am purtat o pereche de pantofi tip Oxford, pe care i-am luat de la un targ de incaltaminte. Sunt din piele naturala si au un detaliu interesant din lac in zona sireturilor. Singurul accesoriu a fost o geanta maro din piele (ecologica) de la Avon, pe care o am de foarte mult timp.

Enjoy the photos!

IMG_2038_Fotor

IMG_2039_Fotor

IMG_2133_Fotor

IMG_2040_Fotor

IMG_2011_Fotor

IMG_1990_Fotor

IMG_2008_Fotor

IMG_1964_Fotor

IMG_1959_Fotor

IMG_1958_Fotor

Lasă un răspuns

