Beauty

5 produse cosmetice consumate cel mai des

Buna, tuturor! ☺️ Recent am fost nominalizata de Mara sa scriu despre cele 5 produse cosmetice pe care le consum si le recumpar ori de cate ori am ocazia. Cu multumirile de rigoare pentru Mara pentru tag, here you have it.

Tratamentul Supreme Oils de la Avon. Dupa cum probabil stiti, am parul ondulat spre cret, fapt ce ma determina sa am o rutina mai complexa in ceea ce priveste parul. Folosesc rar placa, dar si cand o fac, temperatura utilizata este de 230˚ celsius. Stiu ca nu este tocmai ok, dar doar asa ma pot asigura ca parul meu va fi perfect intins si va rezista pana la o saptamana, fara a refolosi placa. Imi aplic acest tratament de la Avon fiindca nu-mi simt parul incarcat deloc (desi contine un amestec de uleiuri) si podoaba capilara capata o stralucire ce emana sanatate. Pretul este undeva intre 15-20 de lei.

DSC02107_Fotor

Balsamul de buze. Este un produs ce nu lipseste niciodata din geanta mea, indiferent de anotimp. Momentan folosesc Babylips de la Maybelline, in nuanta Cherry Me. Sunt multumita de el. Imi hidrateaza buzele, oferindu-le o culoare discreta.

DSC02112_Fotor

DSC02113_Fotor

Tusul. Daca imi urmariti blogul de ceva timp, stiti ca un machiaj zilnic pentru mine trebuie sa imi contureze bine ochii, astfel ca imi creez codite cu ajutorul tusului. Imi place extrem de mult tusul de la Miss Sporty fiindca este rezistent, nu se intinde, are o pensula flexibila, deci aplicarea este foarte simpla si rapida. Am si un „tutorial” AICI (daca se poate numi tutorial 😂). Costa in jur de 13 lei.

DSC02108_Fotor

DSC02110_Fotor

DSC02111_Fotor

Rimelul. Obisnuiam sa imi aplic un rimel de la Oriflame, dar nu l-am mai vazut in cataloagele lor de vreo 2 ani *lacrima*. Era cel mai bun. Momentan folosesc Super Extend Extreme Mascara de la Avon si sunt incantata de el. Se intinde putin in primele zile, dar dupa nu mai am nicio problema. Pensula este foarte faina, scoate din recipient cantitatea ideala de produs pentru aplicare. Plus ca il gasiti la un pret de aproximativ 18 lei. Un tub imi ajunge vreo 3-4 luni, ceea ce e wow.

DSC02114_Fotor

DSC02115_Fotor

Demachiantul. Este ciudat cat de repede consum produsele de make-up si cat de rar mi se termina demachiantul. Il folosesc pe acesta de la Doina pentru ca este ieftin (undeva la 7 lei) si reuseste sa indeparteze machiajul ochiilor foaaarte bine. Nu-mi aplic pe cotonete o cantitate mare, ci dimpotriva. Cam cat o boaba de fasole pe fiecare cotoneta este suficient pentru o intreaga „sesiune” de demachiere. Eu prefer sa ma clatesc cu apa dupa, pentru ca imi place sa imi simt fata curata inainte de a-mi aplica crema de fata.

DSC02106_Fotor

 

Lasă un răspuns

