Shop with me

Shop with me: Wish list for 2016

Buna, tuturor! ☺️ Am decis ca astazi sa va impartasesc lista de articole vestimentare pe care doresc sa le achizitionez in perioada urmatoare, ca tot au inceput reducerile.

Sacou alb. Mi s-au pus niste pitici pe creier dupa ce am vazut o colega de-a mea inlocuind monotonul sacou bleumarin cu unul alb-natur. Desi nu imi place sa copiez stilul altuia, ador cand sunt inspirata din punct de vedere vestimentar de persoane apropiate, nu doar bloggeri. Am pus ochii pe mai multe sacouri, din diverse magazine, dar acesta de la H&M pare sa ma atraga cel mai mult.

hmprod

H&M

Jacheta captusita/ Parka. Mi-a cumparat mama o jacheta superba, cu captuseala moale-moale si o gluga uriasa din Bershka. Fusese 200 de lei, redusa de la 400, daca nu ma insel. Surprinzator, nu ma strangea la umeri si nici in zona pieptului, unde intampin adesea probleme. Singurul inconvenient era faptul ca zona manecilor era foarte, foarte stramta. Inca plang dupa ea, ce-i drept. Asadar imi doresc una la fel daca s-ar putea, eventual mai larga. Am remarcat-o pe aceasta, de asemenea, din Bershka.

6384073505_2_5_3

Bershka

Fusta creion. Cine ma cunoaste, stie ca nu obisnuiesc sa port fuste in perioada verii, ci doar cand este racoare afara. Again, pitici pe creier. Am avut o fusta identica cu cea din imagine (iarasi Bershka!), doar ca atunci cand am strans sacii de haine pe care le-am donat, am ˝cam˝ dat-o. Mi-a parut rau, dar vreau sa-mi cumpar una noua. Fiind inalta, fustele midi si, in special, cele creion ma avantajeaza.

0558900800_1_1_3

Bershka

Salopeta lunga. In mod deosebit asta de la Stradivarius mi-a atras atentia. Am vazut-o in magazinul de la Unirea, dar nu aveau decat un S si un M parca, deci nu am putut sa o probez. Daca imi va veni bine L-ul, cu siguranta o voi cumpara, fiindca trebuie sa particip la un eveniment spre finalul acestei luni si nu am cu ce sa imbrac. Am eu vreodata? 😂

6261116003_1_1_1

Stradivarius

Ghete model Chelsea. Adooor modelul acesta de ghete, inca de cand au inceput sa le poarte bloggeritele mele preferate. Le-am gasit pe acestea din Deichmann si imi plac foarte mult. In plus au 2 oferte ochioase: la achizitionarea unui articol de incaltaminte, pe al doilea il puteti lua la jumatate de pret & la achizitionarea a doua perechi de incaltari, a treia este gratuita. Asa ca inca ma documentez prin intermediul site-ului lor in vederea cumpararii a trei perechi. Mi-e mila deja de portofel!

Screen Shot 2016-08-07 at 20.38.01

Deichmann

Cizme deasupra genunchilor. Acest tip de incaltaminte a creat o isterie generala in blogosfera si pe buna dreptate! Sunt perfecte pentru toamna si iarna si ofera un plus de eleganta tinutei. Imi plac mult acestea de la H&M.

hmprod

H&M

Lasă un răspuns

