My Universe

25 de intrebari si raspunsuri despre mine

Buna, tuturor! ☺️ Recent am fost nominalizata de Raluca de la Beauty by MISS R pentru a raspunde la 25 de intrebari despre mine. Desi mi-am zis ca tag-urile nu ar trebui sa se regaseasca prea des pe blogul meu, acesta mi-a placut mult. Drept urmare, iata raspunsurile mele:

  1. Ai vreun animal?
    Din pacate, nu. Imi doresc o pisica sau un catel, nu sunt pretentioasa deloc. De mica mi-au fost interzise animalele in casa, dat fiind faptul ca locuiesc la bloc.
  2. Numeste 3 lucruri care se afla acum langa tine.
    Caietul de biologie, laptopul si volumul 4 din ‘A song of ice and fire’ de George R.R. Martin.
  3. Cum este vremea in acest moment?
    Este foarte cald, desi e innorat.
  4. Conduci?
    Nu, desi am implinit 18 ani am ales sa nu ma inscriu la scoala de soferi inca, pentru ca oricum nu am masina.
  5. La ce ora te-ai trezit azi-dimineata?
    In jurul orei 14:30. Ieri am fost la o nunta si am ajuns acasa pe la 6 dimineata. E vacanta, deci mai profit si eu cat pot, mai ales ca incepand cu anul scolar ce urmeaza, voi avea ore de la 7 dimineata…
  6. Cand ai facut ultima data dus?
    Tocmai ce am iesit din cada. Nu prea imi plac mie dusurile, decat in zilele toride. In rest, baile sunt raiul pe pamant pentru mine.
  7. Care este ultimul film pe care l-ai vizionat?
    Nu m-am mai uitat la filme de foarte mult timp. Prefer serialele. Momentan ma uit la Ally McBeal.
  8. Ce scrie in ultimul mesaj trimis?
    „Ma speriasem 😂” catre o prietena buna.
  9. Ce ton muzical ai la telefon?
    Soneria clasica de la iPhone.
  10. Ai vizitat alta tara?
    Din pacate, nu. Mi-ar placea sa vizitez mai intai principalele destinatii turistice din Romania, iar apoi sa explorez alte tari.
  11. Iti place sushi?
    Nu am mancat niciodata, deci nu am o parere.
  12. De unde iti faci cumparaturile?
    De obicei din Auchan si magazinele de cartier.
  13. Iei medicamente ca sa poti dormi?
    Medicamente nu am luat decat o scurta perioada, dupa ce am iesit din spital in primavara acestui an. Cand am avut perioade cu tulburari de somn, obisnuiam sa beau ceaiuri de busuioc sau sunatoare.
  14. Cati frati ai?
    O sora vitrega.
  15. Ai laptop sau desktop?
    Am laptop, MacBook Air.
  16. Cati ani vei implini la urmatoarea aniversare?
    Voi implini 19 ani pe 22 iunie.
  17. Porti lentile de contact?
    Nu. Am purtat in copilarie ochelari de vedere, dar nu mai am nevoie.
  18. Iti vopsesti parul?
    L-am vopsit prin clasa a VII-a si a fost un dezastru. Mi-ar placea sa ma vopsesc, dar parul meu este momentan cam distrus de placa si de soare, asa ca va mai trebui sa astept.
  19. Ce planuiesti sa faci astazi?
    Sa leneveeeesc in pat.
  20. Cand ai plans ultima oara?
    Sunt foarte sensibila de fel, desi stiu ca nu par. Cred ca plang aproape zilnic. Nu va imaginati ca e plans din acela telenovelistic. Cateva lacrimi doar.
  21. Care este toppingul preferat de pizza?
    Pizza mea preferata este Prosciutto e funghi. Nu adaug niciodata un topping, eventual comand un sos dulce de rosii, atat.
  22. Ce preferi: hamburger sau cheeseburger?
    Hamburger. Big Mac de la McDonald’s este preferatul meu.
  23. Ai stat vreodata toata noaptea treaza?
    Am stat pana pe la 6 jumatate de fiecare data cand am fost invitata la o nunta.
  24. Ce culoare au ochii tai?
    Caprui-deschis.
  25. Poti simti diferenta dintre Pepsi si Coca Cola?
    Nu, dar mereu cand imi cumparam, alegeam Pepsi. In ultima perioada nu am mai baut pentru ca am observat CA COfeina din el ma agita prea mult.

Mai departe, nominalizez pe:

Mmara

Lipstick and Peonies

Beauty Diary by Inna

All of them

2 gânduri despre „25 de intrebari si raspunsuri despre mine

Lasă un răspuns

