Looks

Effortless

Buna, tuturor! ☺️ Singurul motiv pentru care eu astept in general sosirea verii (in afara de vacanta) este ocazia de a purta jeansi boyfriend. Isteria a inceput acum 2 ani, iar anul trecut modelele au inceput sa se diversifice. Anul asta au fost in voga jeansii boyfriend over ripped. Aia cu gauri, de parca materialul blugilor reprezinta jartele. Anul trecut va spuneam cat de mult detest modelul asta. Acest lucru nu s-a schimbat nici in ziua de azi.

Negasind in magazine un model ale carui taieturi sa fie plasate conform dorintelor mele si de preferinta la un pret decent (nu dau 200 de lei doar pentru ca scrie Zara pe eticheta), am decis sa-mi creez singura perechea de jeansi boyfriend care mi s-ar potrivi. Am vanat la toate magazinele tip second hand o pereche de pantaloni cu talie inalta si care sa nu fie evazati (alt trend pe care nu il suport). Cred ca de la inceputul lunii aprilie am tot urmarit. Si pentru ca rabdarea este de obicei bine rasplatita, am gasit jeansii cu pricina la pretul de 1 leu. Da, 1 LEU! Am fost extreeeem de fericita si de abia asteptam sa ajung acasa ca sa pot sa ii zdrentaresc cum vrea inima mea. Le-am facut 4 taieturi (3 pe un picior, 1 pe celalalt) si dupa aceea a inceput „minunatul” proces prin care am tras cu penseta firele albe de ata. Partea asta s-a jucat putin cu rabdarea si nervii mei. Am stat 2 ore intruna cu penseta in mana, pana cand am zis ca nu-mi mai simt buricele degetelor si m-am oprit. Am vrut sa fie rupti, dar nu gauriti. Aceasta este o mica-mare diferenta de remarcat. Ceea ce am obtinut in urma celor 2 ore se poate vedea si in fotografii. Eu ma declar satisfacuta de rezultat.

Cat despre tinuta in care am integrat aceasta pereche de jeansi boyfriend, as descrie-o pur si simplu effortless. Mi-am ales tricoul preferat (Stradivarius), niste sandale albe cu toc mediu (cred ca 8-9 centimetri) si o geanta alba, tip postas.

Enjoy the photos!

DSC02143_Fotor

DSC02152_Fotor

DSC02150_Fotor

DSC02148_Fotor

DSC02123_Fotor

DSC02124_Fotor

DSC02133_Fotor

DSC02134_Fotor

DSC02118_Fotor

DSC02127_Fotor

DSC02137_Fotor

DSC02126_Fotor

DSC02129_Fotor

DSC02145_Fotor

DSC02146_Fotor

2 gânduri despre „Effortless

Lasă un răspuns

