Fashion

Prima comanda pe AliExpress.com

Buna, tuturor! ☺️ Dupa cum stiti deja, in urma cu ceva timp am facut prima comanda pe AliExpress si m-am gandit sa scriu acest articol pentru cele curioase dintre voi, care poate sunt tentate sa isi comanda chestiute de acolo.

Eu am realizat comanda la inceputul lunii mai. Am ales sa cumpar o salopeta, o geanta, o carcasa de telefon, un choker si 2 folii de sticla pentru telefonul meu. Ceea ce trebuie sa stiti inainte de a da o comanda pe acest site este ca exista diversi vanzatori (cred ca 90% din Asia). Eu am comandat cele de mai sus de la persoane diferite, motiv pentru care mi-au venit in 5 colete separate. Nu am platit transportul, fiindca am ales livrarea prin China Post. Singura problema cu transportul a fost intarzierea. Primul colet (salopeta) a venit dupa vreo 2 saptamani (ceea ce a fost minunat!), geanta dupa o luna, iar celelalte 3 dupa aproape 2 luni (annoying af). Nu a fost vina AliExpress si nici a vanzatorilor, ci a Postei Romane. Toate cele 5 colete au ajuns pe teritoriul Romaniei dupa vreo 2 saptamani de la realizarea comenzii, insa intarzierea s-a datorat Postei Romane.

Un aspect important de luat in considerare este ratingul fiecarui vanzator. Neaparat trebuie sa cititi si review-urile si sa comparati fotografia produsului cu cea incarcata de alt cumparator. Astfel va veti da seama daca merita sau nu sa cumparat.

Un lucru extrem de important cand achizitionati de pe internet diverse lucruri este sa cititi din ce material este fabricat respectivul obiect. Cand cumparati haine, OBLIGATORIU trebuie sa verificati tabelul de marimi de la respectiva haina. Personal, as recomanda sa le luati chiar si cu o marime mai mare, deoarece calapodul este cel asiatic, marimile fiind mai mici decat suntem noi, europenii, obisnuiti.

Un alt sfat pe care doresc sa vi-l ofer este: daca vedeti un anumit obiect care va place, adaugati-l intai in lista de favorite, si nu in cosul de cumparaturi. Cautati in continuare si veti vedea acelasi obiect la alt vanzator, avand alt pret, cel mai probabil mai mic decat primul.

Salopeta cumparata de AICI ati vazut-o deja intr-un articol dedicat ei, Casual Elegance. Sunt multumita de ea, materialul nu m-a dezamagit. Imi place foarte mult sa o port atat elegant, cat si mai lejer, cu o pereche de tenisi Converse.

DSC02157_Fotor

DSC02158_Fotor

Geanta de umar pe care am cumparat-o de AICI poate fi decretata ca fiind „cel mai purtat accesoriu al acestei veri”. Am purtat-o intruna, indiferent de tinuta, fiindca merge si cu o rochita, si cu o pereche de jeansi. LOVE IT!

DSC02160_Fotor

DSC02161_Fotor

DSC02162_Fotor

Carcasa de telefon de AICI si foliile de sticla de AICI s-au imprietenit rapid. M-am indragostit pe loc de carcasa, singurul dezavantaj este ca odata prinsa pe telefon, foarte greu o mai dai jos. Foliile sunt foarte bune, de asemenea. Am apucat sa imi aplic una pe ecranul telefonului abia la jumatatea lunii august si so far, so good.

DSC02163_Fotor

Colierul model gotic mi l-am cumparat (de AICI) pentru ca mi s-a parut foaaarte frumos, nu pentru ca as avea vreo ocazie sa-l port. Am observat dupa ca vanzatorul de la care l-am comandat, are si alte modele la fel de frumoase.

DSC02166_Fotor

DSC02167_Fotor

IN CONCLUZIE, ma declar multumita de prima comanda pe AliExpress. Sunt sigura ca voi mai comanda de la ei. Pe voi va tenteaza? 😉

3 gânduri despre „Prima comanda pe AliExpress.com

  1. Eu mi-am comandat in urma cu ceva timp niste pixuri cu cristale tip Swarovski de pe AliExpress… Insa doamnele de la posta m-au „convins” sa nu mai comand prea curand. M-au super enervat pt ca voiau sa le demonstrez prin 2-3 moduri cum ca, coletul meu valoreaza mai putin de 10 € pt a nu plati 24% din pretul coletului la posta…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

