Shop with me

Shop with me: La vanatoare de reduceri

Buna, tuturor! ☺️Stiti cu siguranta ca lunile iulie si august sunt dedicate reducerilor substantiale. Eu, maniaca fiind, bineinteles ca am profitat de aceasta ocazie pentru a-mi adauga noi articole vestimentare in garderoba. Am facut slalom intre magazine, a fost mai ceva ca o vanatoare, dar a meritat. Tot ce am achizitionat este de calitate, iar preturile acestora au fost reduse cu minim 50%, ceea ce este ah-mazing.

dsc02189_fotor

Pull & Bear. Daca ma cunoasteti, stiti bine ca evit magazinul acesta din simplul fapt ca imbracamintea de acolo nu corespunde gusturilor mele. In ziua in care am cumparat cele 3 perechi de jeansi fusesem initial in H&M, dar nu gasisem nimic interesant la raionul de reduceri. Mai apoi am intrat in Stradivarius si Bershka, unde nu mi-a facut nimic cu ochiul. Langa aceste magazine se afla, bineinteles, si Pull & Bear, ca doar face parte si el din Inditex. La insistentele mamei mele, care sponsorizeaza escapadele la mall, am intrat si am vazut inca din prag oferta la jeansi, 50 de lei perechea. M-am dus glont la ei, si, vazandu-le calitatea extrem de buna (spre deosebire de Stradivarius), am ales sa probez 3 perechi: negri, albastri si gri petrol. Mi-au venit ca turnati, asa ca nu am stat pe ganduri si i-am cumparat. I-as putea numi achizitia anului. Loooove them. ❤️  Si da, eram cocotata pe un scaunel cand am facut pozele. 😂14285239_1174473625928969_1438778098_o_fotor

14284985_1174473609262304_1940731651_o_fotor

14273540_1174473589262306_1138414945_o_fotor

H&M. Este, fara doar si poate, magazinul cu cele mai cochete reduceri, in special vara. Am cumparat de la ei aceasta bluza fara maneci, alb-natur cu broderie neagra cu doar 40 de lei, ea fiind redusa de la 90. Este ideala si pentru scoala (RIP…), dar si pentru ocazii mai speciale. Tot de aici mi-am achizitionat o camasa roz-pudrat cu nasturei de sus pana jos. Culoarea discreta s-a cam jucat cu mine. In magazin o vazusem roz-piersica, cand am ajuns acasa era crem, iar acum e iarasi roz-pudrat (mindfuck). 😳  Mi-a placut enorm inca de cand am vazut-o. A costat tot 40 de lei, fiind redusa de la 130.

dsc02177_fotor

dsc02174_fotor

Pimkie. Asemenea lui Pull & Bear, il evitam, din pricina preturilor destul de ridicate. Eram in Coresi si ne plictiseam si am zis sa intram totusi si in el. Reduceri foarte mari, chiar si peste 50%. Jacheta din piele ecologica pe care am gasit-o si care mi se pare minunata pentru toamna aceasta a costat doar 50 de lei, pretul initial fiind de 140 parca. Consider ca jacheta din piele (naturala sau ecologica) este un articol basic, ce ar trebui sa se regaseasca in garderoba oricarei persoane.

14274496_1174473642595634_824032531_o_fotor

Etic. Am fost placut surprinsa de calitatea hainelor lor. A fost dragoste la prima vedere pentru mine cand am zarit camasa aceasta alba. Detaliul care m-a atras este, evident, acea panglica cu ajutorul careia iti poti lega o fundita. Mi se pare extrem de feminin si de-abia astept sa o port. A fost costat numai 30 de lei.

dsc02172_fotor

Piaza Italia. Nu am fost atrasa niciodata de magazinul asta, pana cand am vazut banner-ul urias cu „REDUCERI”. Am zis sa intru ca sa inspectez hainele. Am vazut camasa aceasta cu guleras si am zis ca lesin de draga ce mi-a fost. Daca ati urmarit-o pe Zoella pe Youtube, stiti ca a avut o perioada de cativa ani in care purta doar bluze si camasi cu guleras. Ce-i drept, este un detaliu foarte cute si girly. Tot cautam prin H&M si Stradivarius, dar nimic care sa ma multumeasca. Unde mai pui ca preturile imi cam dadeau cu flit. Eu am luat-o pe aceasta cu 26 de lei, marimea fiind M, dar este mai mare, as zice chiar un XL. As fi putut linistita sa-mi iau si un S, dar cea mai mica marime pe care o mai aveau era M. Am ales sa fac un compromis, dar nu regret.

dsc02179_fotor

Zara. Am spus de multe ori ca Zara este magazinul in care nu intru din pricina faptului ca mereu vad lucrusoare frumoase, dar foarte scumpe, pe care, cel mai adesea, nu mi le permit. Hazardul a facut sa intru si sa observ in coltul cu reduceri aceasta palarie maro din lana. A costat…20 DE LEI. Da, ati citit bine. 20 DE LEI. Reactia mea a fost de soc. Am cautat-o pe toate partile, incercand sa gasesc vreun defect pentru care pretul era atat de mic. NIMIC. Alaturi de jeansii din Pull & Bear, este achizitia anului. Stiti probabil ca inca de anul trecut am tot cautat o asemenea palarie, dar erau preturile cam piperate, asa ca am spus „no, thank you very much” cu lacrimi in ochi. Ma puteti admira in aceasta fotografie random, facuta pe ascuns de mademoiselle C. 😅

14233773_1766209673655069_1167131369_o_fotor

4 gânduri despre „Shop with me: La vanatoare de reduceri

  1. In trecut mi-am achiziționat si eu câteva hăinuțe de la piaza Italia si au o calitate foarte buna! 😍 si despre cele de la Hm pot spune același lucru.
    Sa le porți sănătoasă! Sunt foarte frumoase hăinuțele!
    💋

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

