Beauty

Review: Mastile Planet Spa de la Avon

Buna, tuturor! 😚  Nu am mai facut un review de ceva timp, asa ca astazi m-am gandit sa va povestesc despre mastile Planet Spa de la Avon. Exista multe bloggerite care includ aceste produse in lista de favorite sau articole de empties, deci va sunt cunoscute multora dintre voi, poate chiar doar dupa denumire.

Pentru inceput, trebuie sa va spun ca preferatele mele sunt: cea cu ulei de masline, cea cu unt de shea & cacao si cea cu ginseng chinezesc. Le-am descoperit pe rand si m-am indragostit pe loc de ele, astfel ca niciodata nu imi lipsesc din arsenal. Unde mai pui ca pretul variaza intre 10 si 18 lei?

14360532_1180685725307759_1271209102_o_fotor

Masca cu ulei de masline. Este extreeeem de hidratanta. O cantitate mica este suficienta pentru intreaga fata. Are un miros subtil de masline (putin artificial, but still). Ca textura, este foarte vascoasa. Mie imi place sa o folosesc in special in sezonul rece. Face minuni, in special daca va confruntati cu pielea crapata sau cojita. Dupa aplicare, pielea capata o textura diferita, mai sanatoasa si mai luminoasa.

dsc02193_fotor

dsc02198_fotor

Masca cu unt de shea & cacao. Pe asta am cumparat-o pentru ca era ieftina si m-a facut curioasa combinatia dintre arome. EFECTIV MIROASE A CIOCOLATA. Mereu cand o aplic, ma abtin cu greu sa nu ma ling pe buze. Mirosul este foarte dulce si puternic, deci daca in general nu suportati aromele de genul, nu cred ca ar fi tocmai ok sa o achizitionati. Este foarte hidratanta, lasa pielea foarte fina. Textura este asemanatoare Nutellei (ce comparatie lol 😂), asa ca nu este nevoie de o cantitate mare.

dsc02191_fotor

dsc02190_fotor

Masca cu ginseng chinezesc. Este, fara doar si poate, favorita mea. Este de tip peel-off, motiv pentru care o folosesc dupa o baie cu aburi, pentru a-mi scoate punctele negre. Nu stiu daca v-am spus vreodata de aceasta problema cu care ma confrunt de aproximativ 4-5 ani. Am porii dilatati, iar punctele negre nu intarzie sa apara niciodata. Este unul dintre complexele mele, de aceea sunt nevoita sa imi aplic zilnic fond de ten. Am folosit „n” metode si niciuna nu a dat roade. Masca asta ajuta, ea fiind foarte densa si usor lipicioasa. O las sa actioneze, iar dupa 30-45 de minute o dau jos. Punctele negre dispar partial, iar porii nu se mai vad atat de dilatati.

dsc02192_fotor

dsc02194_fotor

Voi folositi masti Planet Spa de la Avon? Aveti vreo preferata ce merita sa o incerc? 😚

 

2 gânduri despre „Review: Mastile Planet Spa de la Avon

  1. Și mie îmi plac măștile lor, acum o am pe cea Turkish Thermal Baths, este cu argilă și miroase extrem de bine. Nu știu dacă să ți-o recomand sau nu, mie mi se pare că e destinată mai mult tenului gras, deci o folosesc mai mult pe timpul verii, dacă ai un ten uscat s-ar putea să nu îți placă.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Iti multumesc pentru recomandare. Tenul meu este mixt (zona T grasa, fruntea uscata, iar obrajii normali). Am mai avut o masca de la Avon tot cu argila, dar din alta gama si, intr-adevar, curata pielea de impuritati, dar o si usca teribil. Dupa cum ai spus si tu, vara ar trebui folosita. Te pup! 💋

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

