Looks

Sassy, kinda bitchy

Buna, tuturor! ­čśÜ In ultima perioada am scris articolele pentru blog intr-o graba de nedescris. Scoala abia a inceput, iar eu abia mai am timp sa deschid laptopul. Mi-am lasat contul de┬áInstagram┬áintr-o partiala paragina, nu am prea postat din simplul fapt ca nu considerat continutul tocmai ok pentru profilul blogului, caci pe cel personal sunt campioana la postat citate motivationale si poze cu mademoiselle C. Nu am mai apucat sa-mi duc la capat unele planuri legate de Shine Avec Style. Daaaar, intre sesiunile de hardcore schooling unde domnesc reginele absolute- matricele- am zis sa imi mai dedic si mie niste timp, caci incep sa resimt din nou stresul si presiunea sociala.

Outfitul pe care doresc sa vi-l prezint in cele ce urmeaza este potrivit pentru zilele caldute de toamna. Este una dintre tinutele mele preferate in ceea ce priveste garderoba de toamna si am zis sa profit de ea cat mai e frumoasa vremea, caci dupa revin la cizmele de cauciuc (sau nu). Pantalonii scurti sunt dintr-un tip inferior de denim gri-petrol, sunt destul de subtiri, deci cu siguranta nu vor merge purtati prin noiembrie (asta doar daca aveti masini personala, dar si asa, tanti de la magazinul din colt se va uita arcuindu-si o spranceana, semn de dezaprobare completa. Ce sa faci? Nu ii poti multumi pe toti.). Am ales o pereche de strampi negri relativ grosi si, chiar si asa, de dimineata am inghetat in statia de autobuz. (Don’t tell mum, please!) Elementele de baza ale acestui look sunt kimono-ul de la Stradivarius (pe care l-am cumparat anul trecut) si jacheta din piele ecologica de la Pimkie, despre care v-am spus intr-un articol recent. Trebuie sa admit ca ar fi aratat mai bine cu un poncho in locul kimono-ului, dar merge si asa, nu? Nu am accesorizat tinuta cu nimic (geanta de meditatii se pune?).

Intr-o alta ordine de idei, in timp ce editam fotografiile de mai jos, am realizat 2 lucruri:

  1. Am pozat aproape de fiecare data cu mana in sold, ca la piata.
  2. Am abordat o atitudine sictirita. Hamericanii ar spune sassy ori bitchy.

Enjoy the photos!

dsc02219

dsc02201

dsc02226

dsc02231

dsc02235

dsc02229

dsc02199

dsc02204

dsc02208

dsc02214

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

