Beauty

Review: Crema Cien 24h

Buna, tuturor! 😚 V-am spus in nenumarate randuri ca este bine sa investim in ingrijirea pielii, indiferent de varsta. Imi place sa cred ca este mai bine sa previi aparitia ridurilor sau a altor „prieteni” decat sa te trezesti la 35-40 de ani ca nu mai poti remedia nimic si vei fi nevoita sa apelezi la interventii estetice (nu ca ar fi gresit!).

Majoritatea cremelor costa de la 30 de lei in sus. Fie ca vorbim de L’Oreal, Olay sau Avon, toate promit marea cu sarea, iar cand vine vorba de fapte, abia hidrateaza. Nu este, totusi, cazul sa generalizam. Exista si creme scumpe, care isi fac treaba. Fiindca sunt o chitra si nu imi place sa cheltui o palarie de bani pe o crema, am fost placut surprinsa de cele de la Cien.

Sa incepem cu inceputul, shall we? Le-am descoperit prin intermediul blogului Ralucai, careia ii multumesc pentru recomandare. 💋 M-a facut curioasa faptul ca o crema ce costa aproximativ 10 lei isi propune lucruri atat de marete. Motivul pentru care abia acum ii scriu un review este deoarece abia in urma cu 2 saptamani am ajuns intr-un magazin Lidl (Cien este marca lor) si am apucat sa o si testez. Nu am vrut sa scriu un articol lipsit de sinceritate.

dsc02258

dsc02261

Este o crema foarte, foarte hidratanta. Foloseam, pana sa pun mana pe ea, cremele de la Rombalsam, foarte ok, de altfel, doar ca simt ca in perioada aceasta rece a anului nu face fata. Am nevoie de hidratare, atat inainte de a-mi aplica machiajul zilnic, cat si pe timpul noptii.

Crema 24h de la Cien este minunata ca primer. Aplic o cantitate moderata pe ten si o las sa intre in piele vreo 5 minute, dupa care imi incep rutina cu fondul de ten, pudra si alte nebunii. Nu se vad frecatei si nici bucati inestetice de piele uscata si crapata (pentru ca ma confrunt cu problema aceasta de ceva timp).

Dupa demachiere, aplic crema pe toata fata (desi tenul meu este mixt: zona T= grasa, obrajii= normali, frunte= uscata) si o las sa actioneze toata noaptea, iar dimineata o dau jos cand ma spal pe fata cu apa. Pielea ramane catifelata si EXTREM DE HIDRATATA. Recunosc ca nu ma asteptam la asemenea rezultate.

Un alt lucru important de mentionat este ca nu se simte ca un sirop. Este un miros abia sesizabil, pentru cele dintre voi care nu suportati aromele puternice. Iar cat despre coloranti, crema are o usoara tenta rozalie, cat se poate de naturala.

dsc02262

dsc02263

dsc02264

 

4 gânduri despre „Review: Crema Cien 24h

  1. Mereu am fost curioasă cum sunt cremele lor, dar nu știu cum se face că n-am reușit sa pun mâna pe ele pană acum. Când mai termin ce am, sigur o să cumpăr una pentru că Cien chiar m-a impresionat cu calitatea oferita in unele cazuri. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

